Hoppa till innehåll

Bra Sätt?


Rekommendera inlägg

Lite kär i en tjej i min klass, vet inte om hon gillar mig men det verkar lite så.

 

så jag tänkte, vad kan jag förlora att säga det. grejen är att jag vet inte hur jag ska säga det. är ett bra sätt att säga det genom MSN eller något sådant?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Säg det inte över msn, Det är alltid bättre öga mot öga.

Fråga henne om hon kommer ut sen snacka lite med henne och sånt sedan så säger du jag gillar dig lr något liknande och kollar hur hon svarar.....

Om hon svarar något positivt så är det bara att köra på :P

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Har varit i samma situation faktiskt.

 

Vi går i samma klass, det var så vi lärde känna varandra, och efter ett tag började vi sms:a väldigt mycket med varandra och snacka på msn (givetvis irl också :P) om lite allt möjligt som vänner snackar om. Efter ett tag märkte jag att jag gillade henne mer än som en vän. Hon gillade mig mer än som en vän också. Men ingen av oss berättade egentligen inget, det hände liksom bara lite grejs efter en filmkväll hemma hos henne när vi skulle sova i samma säng. Sen har det bara rullat på stadigt.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...