Gäst JackBlack Skrivet 26 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 26 Mars 2008 (redigerat) Tjabba det är så att min Flickvän ska komma hem till mig nu på Lördag och det är så att det är Första gången som hon ska vara hemma hos mig imorron ska vi prata mer om det ska ringa vid 10.30 men alltså vad ska jag göra innan hon ska komma ska jag städa eller vad Tips tack ps vill inte att mina Föräldrar ska hålla på och Fjanta sig som dom Brukar :( mina Brorsor är Fullt så värre :( så om ni har tips på hur jag ska göra med mina föräldrar och mina Brorsor så tips tack :P Redigerat 26 Mars 2008 av JackBlack Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skurken Skrivet 26 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 26 Mars 2008 Säg till dom innan, och om dina brorsor är fete jobbiga, så sägar du "men J*vlar vad dom e jobbiga!!, kom vi går en sväng så slipper vi dom." Eller så sticker ni hem till henne om hon inte bor för långt bort. Att prata är alltid en bra början. Ser hon uttråkad ut så pussar du henne på kinden. Om hon gillar det kommer hon förmodligen kyssa dej, och du har startat ett hångel. Om hon inte gillar det... ja det vet Gud vad som händer.... Men vad du än gör, prata på om det blir tyst, var aldrig tyst när hon är det, det var det som blev fel på min första dejt tror jag... Btw. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zitroz Skrivet 26 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 26 Mars 2008 det är inte så illa som du tror dina föreldrar retas säkert bara med dig och om du ber dom att säga till din bror så kanske han inte stör. föresten hur gammal är du? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skurken Skrivet 26 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 26 Mars 2008 det är inte så illa som du tror dina föreldrar retas säkert bara med dig och om du ber dom att säga till din bror så kanske han inte stör. föresten hur gammal är du? Skulle precis fråga detsamma. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst JackBlack Skrivet 27 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 27 Mars 2008 jag är 14 på 15 nu på lördag :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skurken Skrivet 27 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 27 Mars 2008 jag är 14 på 15 nu på lördag :PBra, då äter ni heller inte hemma hos dej. Om det finns någon liten resturang/grill så ta med henne dit och bjud henne på mat. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst JackBlack Skrivet 27 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 27 Mars 2008 Vi bor cirka 9 kilometer ifrån närmasta Grill men vi har en Bar :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
erikss Skrivet 27 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 27 Mars 2008 dra bara in henne på ditt rum & tänk inte så mkt, göre bara ! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst JackBlack Skrivet 27 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 27 Mars 2008 det Blev inget :P Hon var för Feg för att våga komma till mig hahaha xD :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Trips Skrivet 27 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 27 Mars 2008 det Blev inget :P Hon var för Feg för att våga komma till mig hahaha xD :PPerfekt... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Baranoi Skrivet 27 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 27 Mars 2008 Nice work. Om du inte kan umgås med din flickvän är du inte redo att ha en. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Khazar Skrivet 27 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 27 Mars 2008 (redigerat) Tjabba det är så att min Flickvän ska komma hem till mig nu på Lördag och det är så att det är Första gången som hon ska vara hemma hos mig imorron ska vi prata mer om det ska ringa vid 10.30 men alltså vad ska jag göra innan hon ska komma ska jag städa eller vad Tips tack ps vill inte att mina Föräldrar ska hålla på och Fjanta sig som dom Brukar :( mina Brorsor är Fullt så värre :( så om ni har tips på hur jag ska göra med mina föräldrar och mina Brorsor så tips tack :P hur gammal är du? du är inte 14 ( vilket jag fick reda på efter att läst alla inlägg ) iaf, om din flickvän inte ens vågar komma till dig, varför har du då en flickvän? och hur gammal är hon? har du ens någonsin snackat med henne eller är de bara en internet relation? Redigerat 27 Mars 2008 av Khazar Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg