Hoppa till innehåll

Min Flickvän Ska Komma Till Mig Nu På Lördag...


Gäst JackBlack
 Dela

Rekommendera inlägg

Gäst JackBlack

Tjabba det är så att min Flickvän ska komma hem till mig nu på Lördag och det är så att det är Första gången som hon ska vara hemma hos mig imorron ska vi prata mer om det ska ringa vid 10.30 men alltså vad ska jag göra innan hon ska komma ska jag städa eller vad Tips tack ps vill inte att mina Föräldrar ska hålla på och Fjanta sig som dom Brukar

:( mina Brorsor är Fullt så värre :( så om ni har tips på hur jag ska göra med mina föräldrar och mina Brorsor så tips tack :P

Redigerat av JackBlack
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Säg till dom innan, och om dina brorsor är fete jobbiga, så sägar du "men J*vlar vad dom e jobbiga!!, kom vi går en sväng så slipper vi dom." Eller så sticker ni hem till henne om hon inte bor för långt bort. Att prata är alltid en bra början. Ser hon uttråkad ut så pussar du henne på kinden. Om hon gillar det kommer hon förmodligen kyssa dej, och du har startat ett hångel. Om hon inte gillar det... ja det vet Gud vad som händer.... Men vad du än gör, prata på om det blir tyst, var aldrig tyst när hon är det, det var det som blev fel på min första dejt tror jag... Btw.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Tjabba det är så att min Flickvän ska komma hem till mig nu på Lördag och det är så att det är Första gången som hon ska vara hemma hos mig imorron ska vi prata mer om det ska ringa vid 10.30 men alltså vad ska jag göra innan hon ska komma ska jag städa eller vad Tips tack ps vill inte att mina Föräldrar ska hålla på och Fjanta sig som dom Brukar

:( mina Brorsor är Fullt så värre :( så om ni har tips på hur jag ska göra med mina föräldrar och mina Brorsor så tips tack :P

hur gammal är du? du är inte 14 ( vilket jag fick reda på efter att läst alla inlägg ) iaf, om din flickvän inte ens vågar komma till dig, varför har du då en flickvän? och hur gammal är hon? har du ens någonsin snackat med henne eller är de bara en internet relation? Redigerat av Khazar
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för ytterligare svar.
 Dela

×
  • Skapa ny...