Tewhaten Skrivet 26 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 26 Mars 2008 Hej, Alla tycker min Clown bild från filmen IT är jätte läskig och vill att jag ska byta bild. Vad tycker ni? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Musten Skrivet 26 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 26 Mars 2008 Ha kvar den, den är cool. B) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sundbornsgoif Skrivet 27 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 27 Mars 2008 :cool: ha kvar den!du kommer skrämma skiten ur alla som har sett den filmen!!själv tycker jag att filmen är bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snake Skrivet 27 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 27 Mars 2008 (redigerat) Man måste la ha nån clownofobi för att kunna bli rädd av det där? (ja jag har sett It) Redigerat 27 Mars 2008 av Snake Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Trips Skrivet 27 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 27 Mars 2008 Har inte sett IT, men ha kvar den. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eeewwhh Skrivet 27 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 27 Mars 2008 Byt inte om du inte vill. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zitroz Skrivet 27 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 27 Mars 2008 dom flesta som är rädda har väl fobii elller sett filmen. "/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tewhaten Skrivet 27 Mars 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 27 Mars 2008 Filmen är det bästa som finns, dom som gillar Stephen King och skräck rekommenderar jag att se den. Jag såg den först när jag va 6 år :P (i smyg....) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sundbornsgoif Skrivet 28 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 28 Mars 2008 lol jag var 8 ;: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Apelsin Skrivet 28 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 28 Mars 2008 Byt den! ;(;( Jag gör en gratis åt dig Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ggdover Skrivet 29 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 29 Mars 2008 tack för tipset på filmen. Älskar skräck filmer :P . Har sätt alla halloween, några final destination & lite andra filmer. Men tack så mycket för tipset!!! :thanks: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Crys Skrivet 29 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 29 Mars 2008 Gör som du vill. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.