Vendetta Skrivet 27 Mars 2008 Rapport Skrivet 27 Mars 2008 Ja, nu har man provat på easy toon och tyvärr så fanns det väldigt lite funktioner som jag skulle vilja ha, till exempel byta färg och bakgrund. Finns det nått gratis flash program man kan göra det på? (min easy toon film :P) Citera
Nerd Skrivet 27 Mars 2008 Rapport Skrivet 27 Mars 2008 Ladda hem flash i 30 dagar. Det är väl det närmsta du kommer gratis och bra program. Citera
Vendetta Skrivet 27 Mars 2008 Författare Rapport Skrivet 27 Mars 2008 Ladda hem flash i 30 dagar. Det är väl det närmsta du kommer gratis och bra program.Finns det inga HELT gratis? :o Citera
Gäst TheWho Skrivet 27 Mars 2008 Rapport Skrivet 27 Mars 2008 Ladda hem flash i 30 dagar. Det är väl det närmsta du kommer gratis och bra program.Finns det inga HELT gratis? :o Umm.. Flash program? Flash är ett tillägg av Adobe, man gör tilläggen i nåt av Flash programmen. Flash CS3 kostar bara runt 9000, och det är värt det. Citera
Vendetta Skrivet 27 Mars 2008 Författare Rapport Skrivet 27 Mars 2008 Ladda hem flash i 30 dagar. Det är väl det närmsta du kommer gratis och bra program. Finns det inga HELT gratis? :o Umm.. Flash program? Flash är ett tillägg av Adobe, man gör tilläggen i nåt av Flash programmen. Flash CS3 kostar bara runt 9000, och det är värt det. typ flash animationer altså... Citera
Firecracker Skrivet 27 Mars 2008 Rapport Skrivet 27 Mars 2008 Ladda hem flash i 30 dagar. Det är väl det närmsta du kommer gratis och bra program. Finns det inga HELT gratis? :o Umm.. Flash program? Flash är ett tillägg av Adobe, man gör tilläggen i nåt av Flash programmen. Flash CS3 kostar bara runt 9000, och det är värt det. Nja, enligt mig så finns det en hel del IRL prylar för 9000 som är mer värda pengarna en ett program... :P Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.