Gäst ADRIAN_93 Skrivet 27 Mars 2008 Rapport Skrivet 27 Mars 2008 Hej jag har tänkt på en sak,Hur ska man organisera mapparna i vista, okej bilder musik dokument och sånt vet man ju men hur ska man göra med spel och alla program som man lägger till, Okej man kan ju lägga till dem i standardmappen programfiles som typ alltid kommer upp för mig men är det verkligen det bästa! jag tycker bara att det blir en j*vla röra och filer som man laddar ner dem kan man ju inte bara ligga någonstans vissa i dokument andra lite här och där. Så jag undrar om nån vet något bra mappuplägg som man kan göra så inte alla filer hammnar på ett och samma ställe! Finns det någon som har ett tips hur man kan lägga up mapparna å ett snygt och prydligt sätt skriv! ;) Citera
Gäst data-typen Skrivet 27 Mars 2008 Rapport Skrivet 27 Mars 2008 Du kan radera installationsfilerna om du redan har installerat programmen. Citera
Gäst ADRIAN_93 Skrivet 27 Mars 2008 Rapport Skrivet 27 Mars 2008 Du kan radera installationsfilerna om du redan har installerat programmen. Det var inte min fråga!! Citera
Gäst data-typen Skrivet 27 Mars 2008 Rapport Skrivet 27 Mars 2008 Då får du mer ordning om du nu skulle ha kvar dom. Citera
Gäst ADRIAN_93 Skrivet 27 Mars 2008 Rapport Skrivet 27 Mars 2008 Då får du mer ordning om du nu skulle ha kvar dom. aa det är sant men jag har inga såna program för jag har formaterat om datorn :D Citera
Soad_token Skrivet 27 Mars 2008 Rapport Skrivet 27 Mars 2008 Lättast är väl att göra en under mapp i program mappen, som heter spel, så när du installerar nya spel lägger du dom i en undermapp som heter spel? Exempel: c:\program\Spel\activisoin\callofduty..... Och en anna undermapp för patcher mm Exempel: c:\program\patcher\.... Och en tredje för övriga nerladdade program Exempel: c:\program\Nerladdade program\.... Soad_token Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.