YZKrille Skrivet 27 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 27 Mars 2008 Hej jag har precis köpt mx va atv untamed från usa men när jag skulle pröva spela så står det PLEASE INSERT A PLAYSTATION. OR PLAYSTATION2 FORMAT DISC. Vad betyder det? Det kan ju vara så att spelet bara fungar på konsoller från usa eller? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pachu Skrivet 27 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 27 Mars 2008 Hej jag har precis köpt mx va atv untamed från usa men när jag skulle pröva spela så står det PLEASE INSERT A PLAYSTATION. OR PLAYSTATION2 FORMAT DISC. Vad betyder det? Det kan ju vara så att spelet bara fungar på konsoller från usa eller?Ehhh joo? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst InTech Skrivet 27 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 27 Mars 2008 ps2 är inte regionsfri, så det funkar inte. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Staejjkarn Skrivet 27 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 27 Mars 2008 Japp du måste ha en konsoll från USA för att få det att fungera. :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
YZKrille Skrivet 27 Mars 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 27 Mars 2008 Okej synd :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LIRARN8 Skrivet 28 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 28 Mars 2008 pröva att chippa ditt ps2 då kanske det går..:) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NeedforSpeed Skrivet 28 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 28 Mars 2008 du kanske behöver chippa de? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
YZKrille Skrivet 29 Mars 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 29 Mars 2008 Jo jag har funderat på att chippa men finns det någon som vet någon bra ställe där man kan göra det i stockholmsområdet? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajnes Skrivet 5 April 2008 Rapport Dela Skrivet 5 April 2008 Jag köpte ett spel i usa en gång det funkade inte för mig heller :( Det finns en liten vit ruta i övre högra hörnet där det stär NTSC U/C på det amerikanska spelen, men på de svenska står det PAL Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KaramellKing Skrivet 5 April 2008 Rapport Dela Skrivet 5 April 2008 Om man inte köper en FreeLoader dvs. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
krille97 Skrivet 6 April 2008 Rapport Dela Skrivet 6 April 2008 du måste nog bränna spelet tror det kostar 500. Jag är inte säker men tror det är mot reglerna. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg