Hoppa till innehåll

Ps3 Och Ps4


nintendo100
 Dela

ps4  

43 medlemmar har röstat

Du har inte behörighet att rösta eller se resultaten från denna omröstningen. Vänligen logga in eller bli medlem för att rösta.

Rekommendera inlägg

  • Svar 25
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Skriv om ps3 och ps4 i detta ämnet

varför skulle jag? den här tråden kommer att bli låst btw, du kunde skrivit de här i "andra konsoler" eller vad den där tråden nu heter-,- jag tror att ps4 inte kommer släppas på lääääänge så den lär väl se ut som något som liknar ett par glasögon som tar en in i spelet:O
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Tänk logiskt, Sony har just släppt Playstation 3 som ligger långt före teknologin vi just nu har tillgång till.

Det enda tänkbara Sony kanske kommer släppa om nåt år är en uppgradering som tex Playstation 3 Elite eller så.

(Men jag tvivlar på det)

Fast också tror jag inte Sony gör misstaget att ge Microsoft ett försprång igen.

Så jag skulle chansa att Sony släpper sin nya ungeför när Microsoft tänker göra det..

 

Och om nu Blu-Ray vinner kriget och blir standard inom hushåll lär nog Microsoft få problem...

Det sägs att Blu-Ray redan har vunnit och att t.ex. WallMart kommer börja sälja Blu-Ray DVDer istället.

(Det sa dom iaf på Bonus Rundan på Gametrailers)

 

Fast jag tror med tid kommer det komma en ny Playstation konsole, fast just nu är Sony trygga med PS3an.

Redigerat av Pavilion
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

det är väl självklart att ett PS4 kommer komma, teknologin går ju framåt och tv-spel kommer ju inte direkt upphöra efter denna generationen :rolleyes: . skulle inte tro det kommer någon "elite-version", folk behöver ju inte mer än vad som finns i 40GB-versionen, även om det kommer en 80GB med Dual-Shock 3 kontroller.

HD-DVD har redan lagts ner för nästan en månad sen och Blu-Ray kommer helt säkert bli nästa format :visslar:

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Det är inte "självklart" att PS4 kommer ut. Det är inte bekräftat så du kan inte säga det sådär.

Och med "Elite-Version" försökte jag bara förklara att dom kankse gör som Microsoft och gör en uppgraderar helt enkelt.

(som var en teori bara)

 

Och angående andra komentarer sådan:

"men jag tror jag inte det kommer nåt som PS3 Elite, jag tror inte dom är så dumma att dom släpper ut en till konsoll för 5000 och förväntar sig att många köper det."

Nej men om några år kanske prisen på PS3 är runt 3000-3500 och då släpper dom en uppgraderar för 3500-4000, vilken skulle du valt vid de lägget? Dom kommer utnyttja sitvationen exakt som Microsoft med sin Elite.

(Jag gissar på det bara)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...