mryamanami Skrivet 28 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 28 Mars 2008 (redigerat) varje gång jag startar Team Fortress 2 så ser man gubben med en kran i huvudet och sedan valve logon men sen så blinkar det till och det kommer upp en liten ruta där det står: Failed to create D3D device. sen flyttas jag tillbaks till skrivbordet. det hjälper inte att skriva in -dxlevel 81/80. mitt grafikkort är nytt och är ett: ATI RADEON SAPPHIRE HD 2600 PRO. jag har drivrutinerna installerade. skriv inte bara: ATI suger skaffa nvidia eller liknande kom med ett svar eller försök och hjälpa istället för onödiga kommmentarer. jag har windows xp. samma problem gäller resten av orange box spelen. snälla hjälp! Redigerat 28 Mars 2008 av mryamanami Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Keylogger Skrivet 28 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 28 Mars 2008 prova installera om drivrutierna/spelet? annars skcika e-mail till ati och fråga Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GlodLampa Skrivet 28 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 28 Mars 2008 jag har ingen aning om vad D3d är, men det är väll nån driver till spelet, alternativt grafikkortet. installera om spelet. se om det går sen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vitdom Skrivet 28 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 28 Mars 2008 (redigerat) https://support.steampowered.com/kb_article...=1740-IMNO-4856 // Sammanfattning av länken jag gav: Gå till Windows/Microsoft update och ladda ner alla tillängliga uppdateringar(förutom beta)* Uppdatera grafikdrivrutinerna till senaste versionen av Catalyst Uppdatera grafikdrivrutinerna andvänd: -dxlevel 81 // Eget * = Om inget av dessa/detta fungerar pröva att ladda ner denna: http://www.microsoft.com/downloads/info.as...isplayLang%3den Redigerat 28 Mars 2008 av Vitdom Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lanan Skrivet 6 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 6 Maj 2008 Tror du ska pröva att söka på ditt fel på Google. Det brukar hjälpa, kan vara grafikkortet också. Lycka till! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.