Animator Skrivet 28 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 28 Mars 2008 Hej, jag spelar TW (Förkortning för tribalwars) och tycker det är svin kul. Har en resencion: Detta spelet är textbaserat och svinti kul. Man blir så j*vla beroende av det fast vissa tycker de suger. För min del ifall du är liten 9-11 ska du ha målsam tillåtselse för att det är så hilma beronde framkallande. Betyg: 9/10 Negativt: Vill att man ska kunna vara med i striderna Lite dålig grafik och så Stamforumet väldigt sunkit Beronende framkallande Posetivt: Skit kul Finns många fina vänner Sen finns det mycke mycke mera som du kan få uppleva ifall du spelar Så börja spela: http://www.tribalwars.se/ Så nu vill jag ej höra "Det är ej beroende framkallande" de är de iaf för mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KrigKrigFPS Skrivet 29 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 29 Mars 2008 Kul tills man blir attackerad och grannen snor ens by... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst EDOBEM Skrivet 29 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 29 Mars 2008 Exakt ^^ Nej menb den nya regeln suger att man bara kan flytta adelsmän 37 H nu kan man ju inte ta över ngra byar överhuvudtaget :( Alla spelaremed under 30.000 poäng är tagna och så finns det inga övergivna byar kvar. alla har ju över 100.000 poäng runt mig typ :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Animator Skrivet 29 Mars 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 29 Mars 2008 Jag spelar värld 2 :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.