azA9 Skrivet 28 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 28 Mars 2008 Hej.Jag undrar om man behöver ett annat viva pinata spel för att spela Minispel med Party animals. Eller ska man bara ha alla party djuren på Viva pinata och sen spela minispel:S svara gärna :huh: ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Duali Skrivet 30 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 30 Mars 2008 vad är viva pinata? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SoraKairiRiku Skrivet 31 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 31 Mars 2008 ett kul spel...fast jag har det till pc Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Duali Skrivet 31 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 31 Mars 2008 Men vad gör man? Går man runt och skjuter gubbar eller kör man bil eller vad gör man? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sidney Skrivet 31 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 31 Mars 2008 Man bygger än trädgård åt levande pinatas. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Duali Skrivet 31 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 31 Mars 2008 JAHA det låter inte så kul men man får ju tycka vad man vill;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 31 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 31 Mars 2008 Så vitt jag vet behöver man inte ha Viva Pinata för att spela Party Animals, men det sistnämnda är så fruktanvärt dåligt ändå, så håll dej borta från det, okej? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MCHM Skrivet 1 April 2008 Rapport Dela Skrivet 1 April 2008 Är inte riktigt säker på detta men vad jag förstått så är minispelen de spel man får spela när man "svärmar" en pinata. och har inte sett några andra spel. Lycka Till! :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.