Musten Skrivet 6 April 2008 Rapport Dela Skrivet 6 April 2008 Nej, det suger apröv. Brawl kanske kommer vara lite bättre med sitt Adventure Mode. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LilleSkutt0 Skrivet 13 April 2008 Rapport Dela Skrivet 13 April 2008 I EB games säger dom att det kommer i Juni. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bplay Skrivet 13 April 2008 Rapport Dela Skrivet 13 April 2008 Inte så långt kvar då :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 13 April 2008 Rapport Dela Skrivet 13 April 2008 Nej, det suger apröv. Brawl kanske kommer vara lite bättre med sitt Adventure Mode. Adventure mode är det ända som suger. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bplay Skrivet 13 April 2008 Rapport Dela Skrivet 13 April 2008 Förhoppningsvis inte därför man köper det :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
XXL Skrivet 14 April 2008 Rapport Dela Skrivet 14 April 2008 jag tror brawl kommer äga. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst EDOBEM Skrivet 15 April 2008 Rapport Dela Skrivet 15 April 2008 Nej, det suger apröv. Brawl kanske kommer vara lite bättre med sitt Adventure Mode. Adventure mode är det ända som suger. Varför suger det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vendetta Skrivet 15 April 2008 Rapport Dela Skrivet 15 April 2008 Nej, det suger apröv. Brawl kanske kommer vara lite bättre med sitt Adventure Mode. Adventure mode är det ända som suger. Varför suger det? Precis skulle gärna veta lite mer om varför det suger... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LilleSkuttO Skrivet 15 April 2008 Rapport Dela Skrivet 15 April 2008 Jag ska köpa det!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Habbohotellet Skrivet 16 April 2008 Rapport Dela Skrivet 16 April 2008 Jaa SSBB har kommit ut, det kom typ v. 14? jag såg det i nån affär Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MrJesper Skrivet 16 April 2008 Rapport Dela Skrivet 16 April 2008 Har hört att det ska släppas p min födelsedag. alltså 6 Juni Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vendetta Skrivet 17 April 2008 Rapport Dela Skrivet 17 April 2008 6 eller 1 juni tror ja Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.