Hoppa till innehåll

Min Portfolio


Azade
 Dela

Rekommendera inlägg

Skulle vilja ha lite kritik på min första sida. Det är en portfolio för att på sätt och vis marknadsföra min artwork.

 

Min Portfolio

 

Sidan är gjord i Dreamweaver och Photoshop. Jag tänkte förbättra koden lite när jag läst på lite mer om php. Har också tänkt att göra om designen rätt så dramatiskt i en version 2.0 men det blir någon gång framöver.

 

Kritik på min artwork uppskattas också :lol:. Alla bilder är gjorda i Photoshop med tablet.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Skulle vilja ha lite kritik på min första sida. Det är en portfolio för att på sätt och vis marknadsföra min artwork.

 

Min Portfolio

 

Sidan är gjord i Dreamweaver och Photoshop. Jag tänkte förbättra koden lite när jag läst på lite mer om php. Har också tänkt att göra om designen rätt så dramatiskt i en version 2.0 men det blir någon gång framöver.

 

Kritik på min artwork uppskattas också :lol:. Alla bilder är gjorda i Photoshop med tablet.

Fin sida!

Men jag skulle råda dig att ha rollovers på länkarna.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 5 veckor senare...

gillar dock inte att brusheserna över menyn och bilden är så "uppenbara", lite blur på dem tror jag skulle vara ganska snyggt, och det blir svårare att se hur du har gjort också ;)

 

I övrigt snygg sida, kodningen vill jag dock inte kommentera;)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 2 veckor senare...

Tack för all najs respons!

 

Med rollovers vad menar ni då? För att texten på menyn är inte en "text" utan bilder med text som jag har lagt en "map" på. För att rollovers kan man bara göra på länkar som är gjorda av text, men jag la till det på alla andra länkar jag hade på sidan så tack för tipset. Det ser mycket bättre ut.

 

Azade .. du är min officiella rit-gud .. asså din sasuke och shuriken bild är så

fett nice! 11/10 ffs ..

 

Sidan var inte alls dålig .. keep up the work mate.

 

Kul att du gillar min Sasuke bild, enligt mig så är det min bästa. :D

 

gillar dock inte att brusheserna över menyn och bilden är så "uppenbara", lite blur på dem tror jag skulle vara ganska snyggt, och det blir svårare att se hur du har gjort också ;)

 

I övrigt snygg sida, kodningen vill jag dock inte kommentera;)

Okej, tack för tipset. Fast jag funderar på att göra om hela designen men det får bli när jag lärt mig lite mer om Java och php, om jag lär mig mer det vill säga. Så antagligen så kör jag som det är till jag får tid att göra en v2.0, jag har ju ingen större press på mig eftersom antalet besökare på min sida fortfarande är ganska minimalt.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Mycket fin sida! Tycker däremot att du kan ta dig en liten funderare över färgvalet, eftersom att det är en portfolio så hade inte lite mer färg skada. Så att besökarna ser att du är kreativ :)

 

Gillar ditt work väldigt mycket, du är duktig med att använda pennan ;).

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 4 veckor senare...

Skulle vilja ha lite kritik på min första sida. Det är en portfolio för att på sätt och vis marknadsföra min artwork.

 

Min Portfolio

 

Sidan är gjord i Dreamweaver och Photoshop. Jag tänkte förbättra koden lite när jag läst på lite mer om php. Har också tänkt att göra om designen rätt så dramatiskt i en version 2.0 men det blir någon gång framöver.

 

Kritik på min artwork uppskattas också :lol:. Alla bilder är gjorda i Photoshop med tablet.

Jag gillar inte det enformiga färgvalet, lite för gråaktigt för min smak. När du skissar på din version 2.0 så tycker jag att du borde fundera på att lägga in 2-3 färger och vara lite mera kreativ i designen, så har du något att bolla med.

 

Sedan gillar jag dina artworks, särskilt den i 3D.

Redigerat av Hitsugaya
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...