cod4raptor Skrivet 29 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 29 Mars 2008 jag får inte upp cheats efter jag har klarat ut spelet tack för svar Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MrTast Skrivet 29 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 29 Mars 2008 (redigerat) Eller det var inget, Sorry. Tänkte fel. <_< Redigerat 29 Mars 2008 av Gnotchi Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
cod4raptor Skrivet 30 Mars 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 30 Mars 2008 ingen som vet hur man får upp cheats efter man har klarat spelet i singleplayer? för mig blir det så att jag inte kan trycka på cheats även för att jag har klarat ut sp Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mosa1nagant Skrivet 30 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 30 Mars 2008 Man måste hitta enemy intels <_< Dom finns utspridda i spelet, det ser ut som laptops. http://youtube.com/watch?v=Wl5Ev4-hzA8 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
cod4raptor Skrivet 30 Mars 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 30 Mars 2008 måste man hitta alla? för jag har 3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
snoppkalle Skrivet 31 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 31 Mars 2008 Vad för sorts cheat får man? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 31 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 31 Mars 2008 Options -> Cheats -> Välj vilka fusk du vill ha av och på Här är vad som krävs för de olika fusken: CoD Noir (Mörkt tema) - 2 enemy intels Photo-negative (Svartvitt tema) - 4 enemy intels Super Contrast (Högre kontrast) - 6 enemy intels Ragtime Warfare (Gammaldags tema) - 8 enemy intels Cluster bombs (En granat sprängs och bildar flera mindre granater som sprängs, en kedjereaktion allså) - 10 enemy intels A Bad Year (Fiender förvandlas till däck när de dör) - 15 enemy intels Slow-Mo Ability (Slow motion, saktar ner spelet) - 20 enemy intels (HELT KLART DET BÄSTA FUSKET) Infinite Ammo (Oändligt med ammunition, oändligt med claymores och C4) - 30 enemy intels Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.