Streptokock Skrivet 29 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 29 Mars 2008 Tjena grabbar.. ^_^ Antar att ni inte har missat denna patetiska bloggaren som går under namnet Blondinbella. Oerhört patetisk som har en hemsk syn på folk som har det dåligt ekonomisk (läs citaten).... Nå, vad tycker ni om den här blondinbella? Har hittat en sjuukt rolig sida som är emot blondinbella: http://www.bellasuger.se vad tycker ni...? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eeewwhh Skrivet 29 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 29 Mars 2008 Tjena grabbar.. ^_^ Antar att ni inte har missat denna patetiska bloggaren som går under namnet Blondinbella. Oerhört patetisk som har en hemsk syn på folk som har det dåligt ekonomisk (läs citaten).... Nå, vad tycker ni om den här blondinbella? Har hittat en sjuukt rolig sida som är emot blondinbella: http://www.bellasuger.se vad tycker ni...? du vet det finns tjejer på fuska också.. har inte sett henne förut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Apelsin Skrivet 29 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 29 Mars 2008 Hon var i tidningen och på nyheterna ett flertal gånger Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Musten Skrivet 29 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 29 Mars 2008 Var kan man hitta hennes dåliga blogg? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
assrapist Skrivet 29 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 29 Mars 2008 (redigerat) Tjena grabbar.. ^_^ Antar att ni inte har missat denna patetiska bloggaren som går under namnet Blondinbella. Oerhört patetisk som har en hemsk syn på folk som har det dåligt ekonomisk (läs citaten).... Nå, vad tycker ni om den här blondinbella? Har hittat en sjuukt rolig sida som är emot blondinbella: http://www.bellasuger.se vad tycker ni...? Käre Streptokock Jag måste säga att jag håller med dig. Hon är en hjärnrubbad person som bör brännas på bål som en häxa och matas till blodhundar. Bloggen gås att hitta på; http://www.blondinbella.se Man borde samla zombies och äga ut hennes sida. Redigerat 29 Mars 2008 av assrapist Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gimcor Skrivet 29 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 29 Mars 2008 (redigerat) Måste säga att bellasuger.se var en underbar blogg, dagens skratt i alla fall! Jag kommer och tänka på när det var en intervju med blondinbella på SVT. Det är helt tragiskt vilka idioter både hon och personerna som läser hennes blogg är. Hon anser sig själv kunna vara en bra förebild om hon (jag citerar henne) "köper miljövänliga varor för då kanske andra gör det". Tanken som slog mig var vilka personer är det som tar en sådan idiot som förebild? Jag förstår heller inte hur människor kan sitta och läsa sådana modebloggar under sin fria tid. Som ett exempel på vad jag menar så tänker jag citera hennes populäraste inlägg: Efter att ha jämfört de här bilderna på mig, har jag kommit fram till att jag måste börja sola igen varje vecka.. Jag dör hellre tidigare (rynkorna kommer jag ej ha tack vare botox) än att leva ful blek. Jag ska rusa till solariet imorgon, thats it. http://www.blondinbella.se/images/fgfg_1204564527.jpg Redigerat 29 Mars 2008 av Gimcor Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mashemoto Skrivet 30 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 30 Mars 2008 fy f*n vilken j*vlar idiot!! men hon e ganska komisk eftersom att hon allvarligt tror att hon e bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Sladdis Skrivet 30 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 30 Mars 2008 Hon tjänar fruktansvärt mycket pengar på sin blogg, bara för att hon är en äcklig liten brattönt. OCh hennes farsa är slut i huvudet, han krövde asmycket pengar av hennes skola för att hon nämnde den i sin blogg ^I Lol'd when I found out. Han krävde den på typ 1miljon. Men blondinbella.se whatever suger asmycket. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simple Skrivet 31 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 31 Mars 2008 Först vill jag bara säga att hon är så otroligt ful att jag tror jag måste spy .-. OnT: Jag hatar verkligen bortskämda fjortisar/brats/whatever. De tror att de är så mycket bättre än alla andra bara för att "pappa betalar" typ, ibland förstår man verkligen varför det finns hat här i världen... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Banthafooder Skrivet 31 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 31 Mars 2008 Haha fy f*n förstår ej hur folk kan läsa den o följa den. Jag menar hennes blogg består av *Mode, jag tycker til om mode tihihi *Mitt liv, när jag va med jean pierre på rivieran o drack crystal med nära vänner till mig. Jag menar jag fattar inte att det håller, liksom 3563563535 miljoner andra bloggar handlar om det och det är för mig en gåta att just hennes är så framstående. Men det hela beror väll på att hon är så snuskigt ful att man hellre tittar på en bild med Peter Harryson iförd läder fetisch dräckt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Symptom Skrivet 1 April 2008 Rapport Dela Skrivet 1 April 2008 det är sjukt att cp-störda ig-barn kan bli miljonärer på ngt de suger på. fyfan för dessa företag asså. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Poison Skrivet 2 April 2008 Rapport Dela Skrivet 2 April 2008 @Simple Påminner mig om en diskussion mellan två fjortisar jag läste om på nätet Fjortis 1(~14 år): Jag har tänkt på att skaffa barn Fjortis 2(också ~14 år): Vah? Men du måste ju ha pengar och vem ska ta hand om babyn när du är i skolan? Fjortis 1: Mina föräldrar kan väl ta hand om barnet när jag är i skolan Fjortis 2: Mm.. Fjortis 1: Och pengar - det kan man ju bara hämta från banken Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.