ThemasteR32 Skrivet 29 Mars 2008 Rapport Skrivet 29 Mars 2008 Tja. har problem med mitt internet explorer 7. jag har den på min windows vista. när jag trycker upp internet explorer 7 så kommer min startsida och efter typ 2 sekunder så kommer en liten rutta ok den ser ungefär så här ut..... Citera
Crys Skrivet 29 Mars 2008 Rapport Skrivet 29 Mars 2008 (redigerat) Vet inte riktigt vad det är för fel, men ladda ner Firefox istället, snabbare och bättre pop-up blockerare. Annars kan du testa att bara installera om webläsaren. Redigerat 29 Mars 2008 av Crys Citera
KaramellKing Skrivet 29 Mars 2008 Rapport Skrivet 29 Mars 2008 Ladda ner Firefox,inget krångel sen jag fick den.Men Crys han före att säga det. :P Citera
Khazar Skrivet 29 Mars 2008 Rapport Skrivet 29 Mars 2008 byt framsida? då kanske de löser sig:O Citera
Nerd Skrivet 29 Mars 2008 Rapport Skrivet 29 Mars 2008 Han frågade inte vilken webbläsare han skulle välja... Testa byta startsida, starta om rautern/internet, osv. Citera
ThemasteR32 Skrivet 30 Mars 2008 Författare Rapport Skrivet 30 Mars 2008 har firefox men när jag ska ladda ner med firefox så kommer samma ruta fram. installera om webläsarn?? hur går det till? byta framsida?? hur gör man det? startsid... kanske går.... jag har google som start sida just nu Citera
ThemasteR32 Skrivet 3 April 2008 Författare Rapport Skrivet 3 April 2008 har firefox men när jag ska ladda ner med firefox så kommer samma ruta fram. installera om webläsarn?? hur går det till? byta framsida?? hur gör man det? startsid... kanske går.... jag har google som start sida just nu nää det kommer samma ruta även om jag byter startsida Citera
t00ncheat Skrivet 10 April 2008 Rapport Skrivet 10 April 2008 vart laddar man ner firefox utan att få virus Citera
Gäst 48893 Skrivet 10 April 2008 Rapport Skrivet 10 April 2008 vart laddar man ner firefox utan att få virusPå dess egna sida kanske? Alldeles för enkel att hitta.http://www.mozilla.com/en-US/firefox/ Citera
Gäst wAcko Skrivet 11 April 2008 Rapport Skrivet 11 April 2008 Starta windows med en windowsXP skiva, när det kommer upp windowsfel tycker den om att reparera. det hjälpte när jag fick ett liknande problem med explorer.exe Citera
Arako Skrivet 12 April 2008 Rapport Skrivet 12 April 2008 Det hände något liknande med mig. men det var med alla program på hela datorn. felet var att logitech's drivrutiner kan få datorn att dampa sönder. så om du har någonting från logitech så rekommenderar jag att du tar bort drivrutinerna. Citera
Crys Skrivet 12 April 2008 Rapport Skrivet 12 April 2008 Han frågade inte vilken webbläsare han skulle välja... Testa byta startsida, starta om rautern/internet, osv. Nej, men att byta webbläsare kan va det lättaste alternativet. Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.