Angelo Skrivet 29 Mars 2008 Rapport Skrivet 29 Mars 2008 (redigerat) Man kan ändra backrunds bilden i CSs och få ljud om man vill när man startar det här är en länk hur du byter bild i CSs http://halflife2.filefront.com/news/Counte..._Tutorial;16107 Och här hur man ändrar ljuden när man startar det http://www.fpsbanana.com/tuts/1863?1205956231 Här är min bild i CS föresten Så om ni undrar nåt så kan ni skriva va det är här så kan jag nog hjälpa er Redigerat 31 Mars 2008 av Angelo
Angelo Skrivet 29 Mars 2008 Författare Rapport Skrivet 29 Mars 2008 (redigerat) Ingen som har några kommentarer eller behöver hjälp? Redigerat 31 Mars 2008 av Angelo
Median Skrivet 2 April 2008 Rapport Skrivet 2 April 2008 Vafan.. Han har inte ens gjort nåt själv. Guiden är inte hans.
Angelo Skrivet 3 April 2008 Författare Rapport Skrivet 3 April 2008 Vafan.. Han har inte ens gjort nåt själv. Guiden är inte hans. Nej men... jag kanske hinder skriva en svensk nån gång jag hade inte så mycket tid heller <_<
Median Skrivet 3 April 2008 Rapport Skrivet 3 April 2008 Vafan.. Han har inte ens gjort nåt själv. Guiden är inte hans. Nej men... jag kanske hinder skriva en svensk nån gång jag hade inte så mycket tid heller <_< Men vem som helst kan få upp det där på en Google sökning.
Angelo Skrivet 4 April 2008 Författare Rapport Skrivet 4 April 2008 Jaja men om dom har problem kan ju jag hjälpa dom :P
iBye Skrivet 5 April 2008 Rapport Skrivet 5 April 2008 Vafan.. Han har inte ens gjort nåt själv. Guiden är inte hans. Nej men... jag kanske hinder skriva en svensk nån gång jag hade inte så mycket tid heller <_< Men vem som helst kan få upp det där på en Google sökning. Då kan de ju tilläggas att många inte vet inte hur man använder google. Så istället för att trycka ner han som skrev detta för att hjälpa dom så kan du väl gå och klaga i ett annat forum?
Angelo Skrivet 9 April 2008 Författare Rapport Skrivet 9 April 2008 Vafan.. Han har inte ens gjort nåt själv. Guiden är inte hans. Nej men... jag kanske hinder skriva en svensk nån gång jag hade inte så mycket tid heller <_< Men vem som helst kan få upp det där på en Google sökning. Då kan de ju tilläggas att många inte vet inte hur man använder google. Så istället för att trycka ner han som skrev detta för att hjälpa dom så kan du väl gå och klaga i ett annat forum? Jaa just det! klaga i ett annat forumoch om all kanske inte är så bra på engelska så kan dom få hjälp här av mig :ng:
Gäst TheWho Skrivet 15 April 2008 Rapport Skrivet 15 April 2008 Vad f*n är en "backrund"? Tsk, du påstår att du är bra på engelska, ja det kanske du är men svenskan funkar visst inte så bra. ;| Sedan är jag helt och hållet på Odets sida din credit leechande nub.
Dezen Skrivet 15 April 2008 Rapport Skrivet 15 April 2008 Måste faktiskt hålla med TheWho, din svenska är hyffsat svårläst. Men i övrigt så var det snällt att lägga upp det iaf :)
Rekommendera inlägg