JonatanBiz Skrivet 29 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 29 Mars 2008 ett spel, spelade det på nåt ställe nånstans och nu undrar jag vad f*n det var jag spelade?! 1. Bilspel. 2. Det var gröna ränder på marken när man körde bra, röda när man fick bromsa? 3. Undrar om det finns till PC, får snart en ny! :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kabby Skrivet 29 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 29 Mars 2008 Det låter lite som Forza. O_o Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JonatanBiz Skrivet 29 Mars 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 29 Mars 2008 skrev Kabby: Det låter lite som Forza. O_oMkay, thx. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
igglypuff Skrivet 29 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 29 Mars 2008 Mm, skulle gissa på Forza Motorsport 2, finns dock bara till Xbox 360. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xSaaamii Skrivet 25 April 2008 Rapport Dela Skrivet 25 April 2008 Jag tror du menar Forza 2 motorsport ;) kolla på någon spelbutik om det finns till data :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.