Rosenberg Skrivet 29 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 29 Oktober 2003 Sällsyntare. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MegaMartin Skrivet 29 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 29 Oktober 2003 Är den lika sällsynt som Relicanth kanske? Nej, 10 gånger så sällsynt! Den finns i 4 av ca 200 rutor i vattnet på Rt 119. I dom 4 rutorna kommer den upp på 25% av fiskningarna. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SapphireGuy Skrivet 29 Oktober 2003 Författare Rapport Dela Skrivet 29 Oktober 2003 Tipps... När texten O a bite kommer upp tryck A och då kommer dett fram punkter igen och då kommer O a bite fram igen... detta kan hända om och om igen mitt rekord e 7 gånger men sen får ni napp... Ett ställe där det är enkelt att hitta Feebas är vid huset med så många Wingull om du surfar till vänster så långt de går och sen ner så e der lite platts där du kan fiska... där hitta ja den på första försöket.. den e inte alls sällsynt där!!!! :D :D :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rosenberg Skrivet 29 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 29 Oktober 2003 Eller så kan man stå vid vattnet allra längst upp, där brukar jag alltid möta någon, men mest Magikarp... Mitt rekord på Oh, A Bite! är också 7ggr. :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SapphireGuy Skrivet 29 Oktober 2003 Författare Rapport Dela Skrivet 29 Oktober 2003 Ja fick nästan 8 en gång.... 7de gången så stog det it got away... :lol: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lizem Skrivet 8 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Mars 2006 Tipps... När texten O a bite kommer upp tryck A och då kommer dett fram punkter igen och då kommer O a bite fram igen... detta kan hända om och om igen mitt rekord e 7 gånger men sen får ni napp... Ett ställe där det är enkelt att hitta Feebas är vid huset med så många Wingull om du surfar till vänster så långt de går och sen ner så e der lite platts där du kan fiska... där hitta ja den på första försöket.. den e inte alls sällsynt där!!!! :D :D :D Vilket spel har du ruby/sapphire? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Racoon14 Skrivet 8 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Mars 2006 Tipps... När texten O a bite kommer upp tryck A och då kommer dett fram punkter igen och då kommer O a bite fram igen... detta kan hända om och om igen mitt rekord e 7 gånger men sen får ni napp... Ett ställe där det är enkelt att hitta Feebas är vid huset med så många Wingull om du surfar till vänster så långt de går och sen ner så e der lite platts där du kan fiska... där hitta ja den på första försöket.. den e inte alls sällsynt där!!!! :D :D :D OPPPPPPSSSSSS....... Det var jag som skulle skriva det här min brorsa hade glömt att logga ut :angry: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
1-an Skrivet 12 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Mars 2006 va?:S Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Racoon14 Skrivet 19 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Mars 2006 ja jag råkade skriva på min brorsas Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 19 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Mars 2006 §1.11 Threaddigger. -.-' Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg