Hoppa till innehåll

Console I Css


Nerd
 Dela

Rekommendera inlägg

Har börjat lira lite CSS pga. att en kompis bytte och gillade source.

 

Hursomhelst, när jag startar source så kommer inte consolen upp även fast jag trycker in § som brukar räcka i 1.6, är det någon speciell inställning man ska åt?

 

Uppskattar svar /N3RD

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

I steam högerklickar du på spelet och väljer properties, sedan väljer du set launch options. I rutan som popar upp skriver du -console, tryck ok och nu ska du ha konsolen när du startar spelet(stäng inte ner konsolen bara, då måste du starta om spelet).

Redigerat av Vitdom
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Skrivet (redigerat)

I steam högerklickar du på spelet och väljer properties, sedan väljer du set launch options. I rutan som popar upp skriver du -console, tryck ok och nu ska du ha konsolen när du startar spelet(stäng inte ner konsolen bara, då måste du starta om spelet).

Stora tack till dig.

 

EDIT~Kan jag få upp consolen på "§" nu?

Redigerat av Nerd
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

I steam högerklickar du på spelet och väljer properties, sedan väljer du set launch options. I rutan som popar upp skriver du -console, tryck ok och nu ska du ha konsolen när du startar spelet(stäng inte ner konsolen bara, då måste du starta om spelet).

Stora tack till dig.

 

EDIT~Kan jag få upp consolen på "§" nu?

 

Nej, men pröva skriv bind § console i konsolen, har hört att det ska fungera men har själv aldrig testat det.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

I steam högerklickar du på spelet och väljer properties, sedan väljer du set launch options. I rutan som popar upp skriver du -console, tryck ok och nu ska du ha konsolen när du startar spelet(stäng inte ner konsolen bara, då måste du starta om spelet).

Stora tack till dig.

 

EDIT~Kan jag få upp consolen på "§" nu?

 

Nej, men pröva skriv bind § console i konsolen, har hört att det ska fungera men har själv aldrig testat det.

 

Okej, tack.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

 Dela

×
  • Skapa ny...