Hoppa till innehåll

Call Of Duty 4...


Gäst Zakakiro
 Dela

Rekommendera inlägg

Gäst Zakakiro

Tjena, jag har nyss köpt COD 4 och kör på hardened (har redan skillz efter COD 2) men jag sitter fast på banan efter "all ghilled up" (elr va den heter) å man ska till en helicopter innan tiden tar slut (S.A.S) å givetvis är det sprängfyllt med fiender på hela fältet =( det é skit svårt, behöver några tips om hur jag ska klara det... kan ju inte ba run for it, blir dödad

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 2 veckor senare...

Skulle råda dig att bara spela igenom hela patrasket på det lättaste, så det går snabbare, men jag får väl hjälpa dig ändå. Börja med att sätta ut alla claymores vid bilarna, utanför badhuset och staketen. Sen sätter du dig i en av korgarna på pariserhjulet. Skjut på alla som kommer ner från helikoptrarna och sitt kvar. Just det, försök hitta en assault rifle med så du kan skjuta ner de som kommer för nära dig och Cpt.MacMillan

Redigerat av DofferN
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 2 veckor senare...

Jag satte en massa claymores och kastade en massa C4:a på ängen och runt staketen dit fienderna först kommer. Detär bara att vänta tills det är många där, sedan trycker man på avtryckarknappen. När det gäller claymores är det bara att vänta tills någon stackare springer i dem.

 

En taktik som gjorde att jag klarade banan på första försöket på Veteran är att gömma dig vid de radiostyrda bilarna och skjut fienden på håll. hutta snipern, själv använde jag AK-47. Var även noga med att försöka skjuta ner helikopter-snubbarna innan de komemr ner på marken.

Redigerat av nacho
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...