fimpen Skrivet 30 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 30 Mars 2008 Skitkul film som inte funkar om du inte höjer volymen rätt så mycket. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Musten Skrivet 31 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 31 Mars 2008 Jag gissar på att det är en screamer så jag struntar i att se den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
negR Skrivet 31 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 31 Mars 2008 Jag gissar på att det är en screamer så jag struntar i att se den.Jag såg den, sänkte ljudet då. Och den är inte ett dugg läskig hur högt ljud man än har. xD Sämst screamer ever. ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pelleelle Skrivet 31 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 31 Mars 2008 okej, vad e de för screamer? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
negR Skrivet 1 April 2008 Rapport Dela Skrivet 1 April 2008 En j*vla gubbe som efter några sekunder gör en sexig min och nåt ljud spelas upp. :3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
snoppkalle Skrivet 1 April 2008 Rapport Dela Skrivet 1 April 2008 Sätter 25 öre på att det var du.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pelleelle Skrivet 1 April 2008 Rapport Dela Skrivet 1 April 2008 Sätter 25 öre på att det var du..lol :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Musten Skrivet 1 April 2008 Rapport Dela Skrivet 1 April 2008 Det där skriket är ... :rolleyes: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
krille97 Skrivet 5 April 2008 Rapport Dela Skrivet 5 April 2008 LOL filmen var helt...kkonstig..:P lite rolig Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst lordifan Skrivet 9 April 2008 Rapport Dela Skrivet 9 April 2008 f*n man får ju lite ont i öronen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jote Skrivet 9 April 2008 Rapport Dela Skrivet 9 April 2008 (redigerat) hahahahhahahahah, det där ljudet var roligt ;: Redigerat 9 April 2008 av ArsenalGeek Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skurken Skrivet 9 April 2008 Rapport Dela Skrivet 9 April 2008 f*n man får ju lite ont i öronen?Det var därför han sa att vi skulle skruva upp ljudet... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.