nuttarn97 Skrivet 22 Maj 2008 Rapport Skrivet 22 Maj 2008 WTF... han blev glad och let som en häst.. det är ingen j*vla screamer Citera
Gäst Zakakiro Skrivet 1 Juni 2008 Rapport Skrivet 1 Juni 2008 Din j*vla tönt, ta bort Iron Maidens maskot från din avatar det e f*n skamm att nån som DU har den! du vet la säkert inte ens att han heter eddie å e maidens maskot "-.- :angry: Citera
Killingspree Skrivet 1 Juni 2008 Rapport Skrivet 1 Juni 2008 ingen "skitkul" film ta bort kul så får du ordet Citera
asabrasa Skrivet 1 Juni 2008 Rapport Skrivet 1 Juni 2008 h*lvete jag garavde ihjäl efter andra gången första gången höll jag f*n på att skita ner mig den va f*n läskig ja va ensam hemma och hade högsta ljudet och mina grannar kom in och sa skruva ner ljudet :lol:. och Zakakiro sluta mensa över ingenting. <_< Citera
Gäst Overkill Skrivet 1 Juni 2008 Rapport Skrivet 1 Juni 2008 (redigerat) Skit Gay Film.. Mhmm? En Gay-Screamer!! Wohoo1!! -.- Redigerat 1 Juni 2008 av Overkill Citera
fimpen Skrivet 26 Oktober 2008 Författare Rapport Skrivet 26 Oktober 2008 (redigerat) Din j*vla tönt, ta bort Iron Maidens maskot från din avatar det e f*n skamm att nån som DU har den! du vet la säkert inte ens att han heter eddie å e maidens maskot "-.- :angry: Vaddå att någon som jag har den? Jag vet visst att han heter Eddie och att han är deras maskot. Är faktiskt ett Iron Maiden f*n. Redigerat 26 Oktober 2008 av fimpen Citera
GIGGA7 Skrivet 27 Oktober 2008 Rapport Skrivet 27 Oktober 2008 Dålig som in i he%"@te!!! :verymad: Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.