Gäst drakraseri Skrivet 30 Mars 2008 Rapport Skrivet 30 Mars 2008 (redigerat) behöver räddas på våning 59 i wish cave sos mail password: ?S?7QSY...29???FOC?M ?(m)????PF3(m)?H??M!H? ??X?+!...??KY??4SQJ? (m) är hantecknet. liknar en ring och en pil skriv ok mail koden i svaret jag ger 999999 mynt om du räddar mig men bara till den första Redigerat 3 April 2008 av drakraseri
Emjol Skrivet 4 Oktober 2008 Rapport Skrivet 4 Oktober 2008 (redigerat) jag håller på att rädda dig nu kan jag också lägga in mitt... jag är i Grand sea Feraligatr B B2F och ger ut en music box till någon som räddar mig KODEN 6!??6+RFOX(K)??42R3M CF???HJPTY?X?-1THR ??XC-Q8MS?+??!QOCN rädda mig fort PS Music box andvänds för att hitta Mew i regi grottorna FÖR SENT Redigerat 4 Oktober 2008 av Emjol
fredu Skrivet 10 Oktober 2008 Rapport Skrivet 10 Oktober 2008 (redigerat) jag håller på att rädda dig nu kan jag också lägga in mitt... jag är i Grand sea Feraligatr B B2F och ger ut en music box till någon som räddar mig KODEN 6!??6+RFOX(K)??42R3M CF???HJPTY?X?-1THR ??XC-Q8MS?+??!QOCN rädda mig fort PS Music box andvänds för att hitta Mew i regi grottorna FÖR SENT Jag räddar dig! OK KODEN: 6!?F6+P?0X(k)?-32R3M CF...?-HJRTY?XN-1THR ?JXC-Q8MS?+8?!Q0CN ps. (k) är tecknet för female pss. din pkmn måste vara ganska svag :S Redigerat 10 Oktober 2008 av Fr3Du
JosJuice Skrivet 10 Oktober 2008 Rapport Skrivet 10 Oktober 2008 jag håller på att rädda dig nu kan jag också lägga in mitt... jag är i Grand sea Feraligatr B B2F och ger ut en music box till någon som räddar mig KODEN 6!??6+RFOX(K)??42R3M CF???HJPTY?X?-1THR ??XC-Q8MS?+??!QOCN rädda mig fort PS Music box andvänds för att hitta Mew i regi grottorna FÖR SENT Jag räddar dig! OK KODEN: 6!?F6+P?0X(k)?-32R3M CF...?-HJRTY?XN-1THR ?JXC-Q8MS?+8?!Q0CN ps. (k) är tecknet för female pss. din pkmn måste vara ganska svag :S Såg du FÖR SENT-editen?
DjLudde Skrivet 15 Oktober 2008 Rapport Skrivet 15 Oktober 2008 jag håller på att rädda dig nu kan jag också lägga in mitt... jag är i Grand sea Feraligatr B B2F och ger ut en music box till någon som räddar mig KODEN 6!??6+RFOX(K)??42R3M CF???HJPTY?X?-1THR ??XC-Q8MS?+??!QOCN rädda mig fort PS Music box andvänds för att hitta Mew i regi grottorna FÖR SENT Jag räddar dig! OK KODEN: 6!?F6+P?0X(k)?-32R3M CF...?-HJRTY?XN-1THR ?JXC-Q8MS?+8?!Q0CN ps. (k) är tecknet för female pss. din pkmn måste vara ganska svag :S Såg du FÖR SENT-editen? 1. Flummig diskusion :D 2. Ofta man dör på våning 2 i grand sea :P Själv har jag börjat om spelet för 11 gången och klarat "HELA" (asså inte bara till rayquasa) spelet med alla starters. Just nu har jag Golduck (Psyduck) Lv.46 som starter, Blaziken (Torchick) Lv.45 som medhjälpare ett och Electrode Lv. 39 som medhjälpare två. Skulle kunna rädda flera personer om jag visste hur man gjorde (e n00b) :(
Rekommendera inlägg