halomannen Skrivet 30 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 30 Mars 2008 (redigerat) är det äns någon annan som har faraoes wind och dins fire det ända jag vet är hur får man den sista Redigerat 30 Mars 2008 av halomannen Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
groudon Skrivet 6 April 2008 Rapport Dela Skrivet 6 April 2008 (redigerat) Oh shit menade du Oot trodde du menade Wind Waker... Redigerat 2 November 2008 av groudon Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Julihann Skrivet 7 April 2008 Rapport Dela Skrivet 7 April 2008 Den sista får du i öknen utanför spirit tempel. När du kommer till stället där templet är går du höger (om du är vänd mot templet) då är det två palmer om du går dit ser du små sprickor i väggen spräng där ... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Legenden Skrivet 23 April 2008 Rapport Dela Skrivet 23 April 2008 Jag har alla men jag kommer inte ihåg var jag hittade dem <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Legendish Skrivet 29 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2008 Går det att Få TriForce? Det visste jag inte. :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Torayami Skrivet 3 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 3 Juli 2008 Man kan inte få triforce i Ocarina of time Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Overkill Skrivet 4 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 4 Juli 2008 (redigerat) När man har dom kan man INTE få triforce om det var det du trodde. Det är bara nån myt. Redigerat 4 Juli 2008 av Overkill Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
halomannen Skrivet 20 Juli 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 20 Juli 2008 Så man kan inte sätta ihop dem Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Legenden Skrivet 26 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 26 Juli 2008 Om man följer storyn noga så får man höra att tri-forcen är delad i "tre" delar, notera tre! En del har Link (Courage) Den andra delen har Zelda (Wisdom) Och den sista och den tredje delen har Ganondorf (Power) Där har du förklaringen, myten om att man kan få hela triforcen är bara en myt och man kan inte få den hur du en letar efter den. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Moldorm Skrivet 13 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 13 Augusti 2008 Om man följer storyn noga så får man höra att tri-forcen är delad i "tre" delar, notera tre! En del har Link (Courage) Den andra delen har Zelda (Wisdom) Och den sista och den tredje delen har Ganondorf (Power) Där har du förklaringen, myten om att man kan få hela triforcen är bara en myt och man kan inte få den hur du en letar efter den. Det är dessutom omöjligt för Link att få hela triforcen. Han skulle behöva döda både Ganondorf och Zelda. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Overkill Skrivet 5 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 5 Oktober 2008 Igentligen var det planerat att man skulle få den med Nintendo 64 DD (Disk Drive expansion) Fast japanerna blev lata eller nått och släppte bara F-ZERO X Expansion till N64 DD och gick vidare till gamecube. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg