Chainsawkitten Skrivet 15 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 15 Oktober 2008 sluta klaga på hans sida! huvudsaken att han har en sida!! det är väl inte så lätt att göra en sida!! testa själva om ni tror att det är busenkeltNej, huvudsaken är inte att man har en sida. Hellre ingen sida alls än en dålig sida. Om ingen ger honom kritik (notera: inte samma sak som att klaga) kommer han aldrig att bli bättre. Och ja, att göra en hemsida är busenkelt och jag har själv gjort flera. Men att göra en bra hemsida är en helt annan sak och det kan man aldrig uppnå om folk bara håller käften och håller inne med sina åsikter (eller om du nu vill kalla det för klagomål). Faktum är att jag skiter i om det är enkelt att göra eller inte. Ungefär som speed metal, man måste vara jävligt skicklig för att kunna spela det men det låter ändå inte bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ADRIAN_93 Skrivet 17 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 17 Oktober 2008 Bilden ser ut som tidigt 1990-talet Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CrazyBarrie Skrivet 17 Oktober 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 17 Oktober 2008 den är dplig kvaltité och den är också gammal, ingen ideé att vi snackar om denna längre eftersom jag inte använder den :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mojje312 Skrivet 18 November 2008 Rapport Dela Skrivet 18 November 2008 sluta klaga på hans sida! huvudsaken att han har en sida!! det är väl inte så lätt att göra en sida!! testa själva om ni tror att det är busenkeltNej, huvudsaken är inte att man har en sida. Hellre ingen sida alls än en dålig sida. Om ingen ger honom kritik (notera: inte samma sak som att klaga) kommer han aldrig att bli bättre. Och ja, att göra en hemsida är busenkelt och jag har själv gjort flera. Men att göra en bra hemsida är en helt annan sak och det kan man aldrig uppnå om folk bara håller käften och håller inne med sina åsikter (eller om du nu vill kalla det för klagomål). Faktum är att jag skiter i om det är enkelt att göra eller inte. Ungefär som speed metal, man måste vara jävligt skicklig för att kunna spela det men det låter ändå inte bra. det vet jag!! men då ska jag klaga på dina eller??? så klaga inte!!! gör en nu och visa mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Knewt Skrivet 18 November 2008 Rapport Dela Skrivet 18 November 2008 (redigerat) sluta klaga på hans sida! huvudsaken att han har en sida!! det är väl inte så lätt att göra en sida!! testa själva om ni tror att det är busenkelt Nej, huvudsaken är inte att man har en sida. Hellre ingen sida alls än en dålig sida. Om ingen ger honom kritik (notera: inte samma sak som att klaga) kommer han aldrig att bli bättre. Och ja, att göra en hemsida är busenkelt och jag har själv gjort flera. Men att göra en bra hemsida är en helt annan sak och det kan man aldrig uppnå om folk bara håller käften och håller inne med sina åsikter (eller om du nu vill kalla det för klagomål). Faktum är att jag skiter i om det är enkelt att göra eller inte. Ungefär som speed metal, man måste vara jävligt skicklig för att kunna spela det men det låter ändå inte bra. det vet jag!! men då ska jag klaga på dina eller??? så klaga inte!!! gör en nu och visa mig Lär dig se skillnad på att klaga och kritisera. Redigerat 18 November 2008 av Imbaknut Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fality Skrivet 20 November 2008 Rapport Dela Skrivet 20 November 2008 sluta klaga på hans sida! huvudsaken att han har en sida!! det är väl inte så lätt att göra en sida!! testa själva om ni tror att det är busenkelt Nej, huvudsaken är inte att man har en sida. Hellre ingen sida alls än en dålig sida. Om ingen ger honom kritik (notera: inte samma sak som att klaga) kommer han aldrig att bli bättre. Och ja, att göra en hemsida är busenkelt och jag har själv gjort flera. Men att göra en bra hemsida är en helt annan sak och det kan man aldrig uppnå om folk bara håller käften och håller inne med sina åsikter (eller om du nu vill kalla det för klagomål). Faktum är att jag skiter i om det är enkelt att göra eller inte. Ungefär som speed metal, man måste vara jävligt skicklig för att kunna spela det men det låter ändå inte bra. det vet jag!! men då ska jag klaga på dina eller??? så klaga inte!!! gör en nu och visa mig Jag gör gärna en tills imorgon. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.