PAER Skrivet 31 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 31 Mars 2008 (redigerat) Jag har udate 3.40 OE-A på mitt psp och nu har vissa saker slutat att fungera! VAD SKA JAG GÖÖÖÖ? sker som inte fubngerar: o knappen och ex har typ bytt plats så jah måste hela tiden tryka på o när jag väljer saker. location free player funkar inte alls (inget händer när jag trycker på den) jag kan inte spela vissa spel som gta,dexter, sims 2 castaway som fungerade förr jag tror att jag bara kan spela spel som är under 400mb men spel som lemings och yu gi oh funkar men de är under 400 mb och jag kan inte updaterar den för då står det bara The game could not be started (DADADADA) och då uppdaterar jag den.Jag har försökt att återställa den på stystem settings men inget händer! SNÄLLA HJÄLP MEJ!!! Redigerat 3 April 2008 av PAER Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lilian Skrivet 31 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 31 Mars 2008 hej paer jag kan tyvärr inte svara på din fråga Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg