snoppkalle Skrivet 31 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 31 Mars 2008 När det var nytt så funkade det att köra på internet osv. Men nu när jag trycker på refresh så står det bara "Waiting for response from Master Server" W00t? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 31 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 31 Mars 2008 Tror att det har med Punkbuster att göra. Brukade bli så för mig när jag körde ettan och tvåan ibland men du brukade det bero på att punkbuster uppdateras eller att du inte can connecta till serverns host. Händer detta med alla servrar så kontakta IW. (Infinity Ward) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Firecracker Skrivet 31 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 31 Mars 2008 Behöver inte vara PB. Om du sitter bakom en roter kan det vara den som sabbar. För när vi hade på brandväggen i rotern så kom ofta det meddelandet(det var i COD2, men det är ju samma uppyggnad i princip). Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
snoppkalle Skrivet 1 April 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 1 April 2008 Tror att det har med Punkbuster att göra. Brukade bli så för mig när jag körde ettan och tvåan ibland men du brukade det bero på att punkbuster uppdateras eller att du inte can connecta till serverns host. Händer detta med alla servrar så kontakta IW. (Infinity Ward)Kommer inte upp servrar i huvud taget.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
cod4raptor Skrivet 1 April 2008 Rapport Dela Skrivet 1 April 2008 om du har brandväggar tästa att ta bort dom :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.