Gäst TheWho Skrivet 19 April 2008 Rapport Dela Skrivet 19 April 2008 Nästa år. från bosvedje skolan till haga skolan. Haga är ju fett dryg, välj typ Bocksten istället. På haga är det typ bara fjortisar som står o röker huvvet av sej och en massa emos. Värsta "slum-kvarteret" där typ :P Samma som JET, och nu pratar vi om Sundsvallsområdet eller hur eftersom att Bocksten ligger i Varberg? O_o Skit samma om det är massa fjortisar och emos, bara de inte gör mig nåt. Emos har jag dock aldrig sett där, bara ett fåtal fjortisar som sitter och håller på med mobilerna. Vi verkar inte prata om samma skola. efter sommarn till engelska skolan :)Om de nu pratar engelska där så är det synd med tanke på din nuvarande svenska. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Keylogger Skrivet 19 April 2008 Rapport Dela Skrivet 19 April 2008 ska inte byta skola för om 2 år börjar jag jobba Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salzalada Skrivet 22 April 2008 Rapport Dela Skrivet 22 April 2008 efter sommarn till engelska skolan :)Om de nu pratar engelska där så är det synd med tanke på din nuvarande svenska. :) Vaddå, du tycker att hans engelska är helt okej? :o *Syftar på signaturen - look up? XD* Varför ska alla byta skola? Blir ni mobbade eller vad? :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst TheWho Skrivet 22 April 2008 Rapport Dela Skrivet 22 April 2008 efter sommarn till engelska skolan :) Om de nu pratar engelska där så är det synd med tanke på din nuvarande svenska. :) Vaddå, du tycker att hans engelska är helt okej? :o *Syftar på signaturen - look up? XD* Varför ska alla byta skola? Blir ni mobbade eller vad? :( Nej jag tycker inte att hans engelska är okej, men prio 1 är svenskan. :) Jag ska byta för att den här skolan bara är för år 1-6. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jote Skrivet 23 April 2008 Rapport Dela Skrivet 23 April 2008 Nästa år. från bosvedje skolan till haga skolan. Där går min kompis och han är också 12 år :D ONT: Jag vet inte om jag ska byta just nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Musten Skrivet 23 April 2008 Rapport Dela Skrivet 23 April 2008 Min skola är från förskolan till 9:an så nej, jag ska inte byta, eftersom jag trivs i min nuvarande skola. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst TheWho Skrivet 24 April 2008 Rapport Dela Skrivet 24 April 2008 Nästa år. från bosvedje skolan till haga skolan. Där går min kompis och han är också 12 år :D ONT: Jag vet inte om jag ska byta just nu. Haha, vad i h*lvete? :DVad heter han? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xSaaamii Skrivet 27 April 2008 Rapport Dela Skrivet 27 April 2008 Japp om två år när jag slutar nian det blir väl någon skola nere i stan :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 8 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 8 Maj 2008 (redigerat) Bytte förra året till en friskola från en kommunal. (När jag slutade 6an) Mycket bättre, egna inlärningsmetoder det börjar helt enkelt att bli kul i skolan. Så kolla om det finns nån friskola nära dig. (; Redigerat 8 Maj 2008 av PussyCat Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 9 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 9 Maj 2008 Bytte förra året till en friskola från en kommunal. (När jag slutade 6an) Mycket bättre, egna inlärningsmetoder det börjar helt enkelt att bli kul i skolan. Så kolla om det finns nån friskola nära dig. (; Skönt att höra, med tanke på att jag med en ungefär 99-procentlig sannolikhet ska byta till en friskola till nian, efter sommarlovet. Nuvarande kommunala skithögen till skola är hemsk. @krille97: Varför engelsk skola? De är ju liksom till för de som är någorlunda bra på engelska och engelsk grammatik i synnerhet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 9 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 9 Maj 2008 Han kan ju rätt ok engelska för att vara 12. Jag kunde knappt ett enda ord när jag var 12. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Apelsin Skrivet 9 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 9 Maj 2008 Skriv från... och till... Kanske ska flytta Vattmyra till vittra Weei, jag går i vittra i göteborg (; Och nej jag skall inte byta skola. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.