Pachu Skrivet 1 April 2008 Rapport Dela Skrivet 1 April 2008 Hej jag undrar hur många MK Wii spel i första leveransen Webhallen kommer få, Eller brukar få i spel i allmänt? För jag har bokat och är på 120 plats och skulle gärna vilja veta om jag är säker på första leveransen? Skulle vara gött om dom beställde sisådär 200 spel ;). Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wiifan1 Skrivet 1 April 2008 Rapport Dela Skrivet 1 April 2008 jag tror att ingen vet Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Duali Skrivet 1 April 2008 Rapport Dela Skrivet 1 April 2008 jag tror att ingen vetnej, jag vet iallafall inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jonpan Skrivet 30 April 2008 Rapport Dela Skrivet 30 April 2008 Nej jag vet nt heller :mellow: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Duali Skrivet 30 April 2008 Rapport Dela Skrivet 30 April 2008 Du har fått det nu va? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.