Hoppa till innehåll

Hjäälp!


kirk

Rekommendera inlägg

Ta en ras du gillar framför racial skills och dess stats imo. Men de bästa PvP raserna är nog Gnome och Undead. Klasser; Warlock och Warrior är riktigt bra klasser just nu, de 'leder' typ 2v2 Arena. Den bästa PvP healern är Resto Druid/Discipline Priest.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Om du skaffar warlock gear typ t6 och sånt kan du critta enormt mycket och du för sköna bursts med destruction specc

 

och om du kör arena ska du ha VW sacrifice kanske har feldomination tar du upp en annan demon och har kvar skölden

 

warlocks e dock lite sega o levla men warriors e fett roligt i min åsikt fast då skulle jag väljt tauren warrior war stomp och 5% mer liv

 

gnome e nog bästa lock klassen och dom passar som det.

 

lycka till

Redigerat av Dextrozol
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Om du skaffar warlock gear typ t6 och sånt kan du critta enormt mycket och du för sköna bursts med destruction specc

 

och om du kör arena ska du ha VW sacrifice kanske har feldomination tar du upp en annan demon och har kvar skölden

 

warlocks e dock lite sega o levla men warriors e fett roligt i min åsikt fast då skulle jag väljt tauren warrior war stomp och 5% mer liv

 

gnome e nog bästa lock klassen och dom passar som det.

 

lycka till

Du har antagligen aldrig kört en 70 Warlock. . . Destruction är för det mesta kasst i PvP. De enda bra arena-speccen för warlocks är Felguard och SL/SL. T6 Gör inte så du crittar enormt mycket mer än vanligt. ( beror på din spelldamage, så klart. ) Men ja, du borde välja gnome som ras. ( Eller Undead som horde. )

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

×
  • Skapa ny...