kirk Skrivet 1 April 2008 Rapport Skrivet 1 April 2008 vilken class och ras är bra för 70 pvp? :S tänkt att rerolla på doomhammer med några kompisar
ExorZ Skrivet 1 April 2008 Rapport Skrivet 1 April 2008 UD rogue, eller gnome rogue. men då är warriors nice också förutom att dom får bra burst med hög rage och inte som andra classer (förutom warlocks) direkt.
Garone Skrivet 1 April 2008 Rapport Skrivet 1 April 2008 Ta en ras du gillar framför racial skills och dess stats imo. Men de bästa PvP raserna är nog Gnome och Undead. Klasser; Warlock och Warrior är riktigt bra klasser just nu, de 'leder' typ 2v2 Arena. Den bästa PvP healern är Resto Druid/Discipline Priest.
kirk Skrivet 1 April 2008 Författare Rapport Skrivet 1 April 2008 hmm kan tänka lite på det ;) Men gillar mest alliance så :P
Garone Skrivet 1 April 2008 Rapport Skrivet 1 April 2008 Gnome Warriors är jäkligt bra p.g.a deras racial som hoppar ur movement imparing effects.
Garone Skrivet 1 April 2008 Rapport Skrivet 1 April 2008 Night Elf's Shadowmeld kan ju vara rätt okej om man använder den taktiskt för att säkra charge, om du gillar Night Elves asså.
oddy Skrivet 1 April 2008 Rapport Skrivet 1 April 2008 Hunters är jävligt bra i pvp med. Och lätta att levla. Och dem är även skitroliga att köra med.
kirk Skrivet 2 April 2008 Författare Rapport Skrivet 2 April 2008 nja, gillar inte hunters soc mkt heller vill ha lock lr nått
Dextrozol Skrivet 2 April 2008 Rapport Skrivet 2 April 2008 (redigerat) Om du skaffar warlock gear typ t6 och sånt kan du critta enormt mycket och du för sköna bursts med destruction specc och om du kör arena ska du ha VW sacrifice kanske har feldomination tar du upp en annan demon och har kvar skölden warlocks e dock lite sega o levla men warriors e fett roligt i min åsikt fast då skulle jag väljt tauren warrior war stomp och 5% mer liv gnome e nog bästa lock klassen och dom passar som det. lycka till Redigerat 2 April 2008 av Dextrozol
Garone Skrivet 2 April 2008 Rapport Skrivet 2 April 2008 Om du skaffar warlock gear typ t6 och sånt kan du critta enormt mycket och du för sköna bursts med destruction specc och om du kör arena ska du ha VW sacrifice kanske har feldomination tar du upp en annan demon och har kvar skölden warlocks e dock lite sega o levla men warriors e fett roligt i min åsikt fast då skulle jag väljt tauren warrior war stomp och 5% mer liv gnome e nog bästa lock klassen och dom passar som det. lycka till Du har antagligen aldrig kört en 70 Warlock. . . Destruction är för det mesta kasst i PvP. De enda bra arena-speccen för warlocks är Felguard och SL/SL. T6 Gör inte så du crittar enormt mycket mer än vanligt. ( beror på din spelldamage, så klart. ) Men ja, du borde välja gnome som ras. ( Eller Undead som horde. )
Rekommendera inlägg