Ryssfemma Skrivet 3 April 2008 Rapport Dela Skrivet 3 April 2008 Kör du med ATI kort så kan du klocka med Catalyst center, du kan klocka så mycket som det går, när det blir för varmt varnar den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Katt Skrivet 3 April 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 3 April 2008 Jag tror det är ett intel, det står inget annat än det iaf... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mr.profs Skrivet 3 April 2008 Rapport Dela Skrivet 3 April 2008 Intel tillverkar inte grafikkort än, det är nog amd (ATI) eller NVIDIA Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Katt Skrivet 4 April 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 4 April 2008 Men det är ett moderkort, men sånt gör inte intel heller... :/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ryssfemma Skrivet 4 April 2008 Rapport Dela Skrivet 4 April 2008 Men det är ett moderkort, men sånt gör inte intel heller... :/Jag menar om du hade tänkt och klocka ditt ATI grafikkort, då är det software som gäller. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Katt Skrivet 4 April 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 4 April 2008 Aha, men jag tänkte mer på processorn... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mr.profs Skrivet 4 April 2008 Rapport Dela Skrivet 4 April 2008 Jahaa, okej, ursäkta Då kan det mycket väl vara Intel Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.