Gäst Sladdis Skrivet 1 April 2008 Rapport Dela Skrivet 1 April 2008 Tjenare alla galningar :) Vill ha tips på nya spel jag ska köpa, har 2000kr nu att spendera. Tipsa om random spel , inga barnspel, helst 11+ på spelet. Skicka tips! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bplay Skrivet 1 April 2008 Rapport Dela Skrivet 1 April 2008 Ratchet & Clank som precis släppts, vill själv ha den men vill inte lägga ner 500:- spänn bara :P Size matters tror jag den heter. Fanns bara till psp och ps3 innan =) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
XXL Skrivet 2 April 2008 Rapport Dela Skrivet 2 April 2008 Guitar hero 3.. :rambo: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Sladdis Skrivet 2 April 2008 Rapport Dela Skrivet 2 April 2008 Har redan alla Guitar Hero spel. Size Matters jasså? Lägger det på listan :> Lista Size Matters Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Duali Skrivet 2 April 2008 Rapport Dela Skrivet 2 April 2008 Vilka spel har du då? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Sladdis Skrivet 2 April 2008 Rapport Dela Skrivet 2 April 2008 inga barnspel Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eeewwhh Skrivet 2 April 2008 Rapport Dela Skrivet 2 April 2008 GTA 4? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KrigKrigFPS Skrivet 2 April 2008 Rapport Dela Skrivet 2 April 2008 Driver: Parallel Lines Battlefield 2: Modern Combat Ganska gamla, men väldigt roliga (och bra :P) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jote Skrivet 2 April 2008 Rapport Dela Skrivet 2 April 2008 (redigerat) GTA 4? det kommer bara komma ut på ps3 och xbox 360 och då vill jag köpa det till ps3. iallafall har du testat buzz? det är så här som en frågesports spel. man kan köra upp till 4 spelare, man har buzzers och använder dom till att välja svar och sånt. det finns typ olika buzz som Buzz The Big Quiz Buzz The HollyWood quiz mm. Redigerat 2 April 2008 av ArsenalGeek Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst InTech Skrivet 2 April 2008 Rapport Dela Skrivet 2 April 2008 Ratchet & Clank som precis släppts, vill själv ha den men vill inte lägga ner 500:- spänn bara :P Size matters tror jag den heter. Fanns bara till psp och ps3 innan =) size matters fanns inte till ps3, finns bara ett r c spel till ps3, tools of destrucktion. Men typ, singstar, skitkul att se på andra när de sjunger.. :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eeewwhh Skrivet 2 April 2008 Rapport Dela Skrivet 2 April 2008 Rock band kanske föresten? :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Sladdis Skrivet 3 April 2008 Rapport Dela Skrivet 3 April 2008 Rock band ska jag införskaffa, Buzz suger, Singstar är medlmåttigt då det blir lamt efter att ha kört massa låtar om&om igen, ratchet & clank är fett tråkigt och för barnspel. KrigKrigFPS: Dina spel du tipsade om är dåliga. kkthxbyeilya Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg