Str4ndB3rg Skrivet 1 April 2008 Rapport Skrivet 1 April 2008 Vilka skott ska jag ha? Den jag ska köpa! Här är skotten. ___________________________ Jag köper dom online nämligen. du får 10 FM. _________________ Ska jag har (Hop Up) kuler som väger 20g? Citera
Gäst Glassgubben Skrivet 2 April 2008 Rapport Skrivet 2 April 2008 (redigerat) Det står nog på förpackningen men efter som det är aug med hop up så är det 0.20 som gäller annars så passar alla 6mm bara att dom väger mer eller mindre men 0.20 passar fint. Edit: du är 7 år för ung för att äga en soft air gun,jag äger inget. men du måste förstås förstå att du inte kan springa runt och skjuta hej vilt med den? Redigerat 2 April 2008 av Glassgubben Citera
Firecracker Skrivet 2 April 2008 Rapport Skrivet 2 April 2008 Mm, det är nog 0.20 som gäller. Men för en bössa med så dålig prestanda kan det gå att köra 0.12 kulor också. Men det är inget jag rekomenderar. Citera
Ryssfemma Skrivet 3 April 2008 Rapport Skrivet 3 April 2008 För maximalkraft så är det 0.20 som gäller. Citera
MaryJane Skrivet 3 April 2008 Rapport Skrivet 3 April 2008 borde stå på förpackningen. ingår det typ inte 40 skulor när man köper softairgun? det fick jag när ja köpte en pistol softairgun. Är det inte samma kulor på alla? Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.