💬
Logga in
Fuska.se

Låsa In Fm

20 svar · startad

Nivå 1 · Novis
Trådstartare #1

Hej, jag satt och tänkte ifall man ej kan göra en funktion som man kan "låsa" in sina FM för att få ut de måste man ha en kod. Det skulle varit bra ifall någon skulle kunnat lista ut lösenordet (Är nästan ej möjligt) men ändå. Hoppas detta är en bra ide :D // Animator :thanks:

Nivå 6 · Fuskare

helt onödigt eftersom man inte kan sno FM av varandra längre och om man nu ändå vill låsa in dem nånstans så finns banken, och om man glömmer sitt lösen så är man körd...

skulle ju iofs vara bra om nån snor ens account men som sagt...väldigt onödigt och kommer bara göra sidan långsammare.

Nivå 1 · Novis
Trådstartare #3

Var bara ett förslag tyckte med de var lite önödigt :P

Nivå 6 · Fuskare

Jag vet inte....Man kan ju inte ta FM längre men det skulle bli bra om någon blev hackad men ingen blir väl hackad på denna sida.

Btw...Kan man inte ta bort FM helt?

Skulle inte vara så roligt utan FM tycker jag.

Det är ju ett forum för att snacka om spel, men det är extra roligt med FM!

3 Apr 2008
Nivå 8 · Veteranfuskare

Banken finns ju redan, men jag har hört att man måste typ betala ränta för att ha pengar där?

Nivå 6 · Fuskare

nej. man får ränta för att ha det där, men sen kostar det att ta ut <_<

Nivå 10 · Veteranfuskare
↗ till inlägget

helt onödigt eftersom man inte kan sno FM av varandra längre och om man nu ändå vill låsa in dem nånstans så finns banken, och om man glömmer sitt lösen så är man körd...

skulle ju iofs vara bra om nån snor ens account men som sagt...väldigt onödigt och kommer bara göra sidan långsammare.

Kunde man det förr? Isåfall hur?
↗ till inlägget
↗ till inlägget

Kunde man det förr? Isåfall hur?

ma köpte en grej i affären sen snodde den lite fm typ 0-250 elr nåt helt random

4 Apr 2008
Nivå 11 · Veteranfuskare

Kommer ihåg det.

Jag var en av ledarna till ta-bort-funktionen organisationen. Om man misslyckades med att stjäla så förlorade man dubbelt så mycket som man försökte stjäla. Många fick minus FM tack vare den funktionen. En av de sämsta funktionerna i Fuskas historia om du frågar mig.

Nivå 4 · Lärling The Ghost&#33;

onödigt att "låsa in" men kan ju ha dom på banken

5 Apr 2008
Nivå 10 · Veteranfuskare Moderator

Vad är det för nån vitsa att låsa in sina fm?

För att om ens konto blir hackad, då byter väll hackaren ens lösenord eller ?

↗ till inlägget

håller fullständigt med tänk om man glömmer sitt lösen då, då får man inte tbx sina FM

Nivå 11 · Veteranfuskare
↗ till inlägget
↗ till inlägget

håller fullständigt med tänk om man glömmer sitt lösen då, då får man inte tbx sina FM

Det får man ju inte även om man inför funktionen. =/

inte?:o

Nivå 11 · Veteranfuskare
↗ till inlägget

inte?:o

Nej, eftersom man måste vara inloggad för att ta ut FMen antar jag.

Btw. 4000 inlägg :cool:

Senast ändrad:

Nivå 6 · Fuskare

jag menade lösenordet till "kassaskåpet" där man låste in sina FM. antar att man inte kan fixa ett nytt om man har glömt det gamla(för vad är då meningen med det?) man kan väl få ett nytt lösen här på fuska om man glömmer sitt gamla? typ skiriva in sin e-mail så skickas det ett nytt eller liknande?

6 Apr 2008

ja, det skulle vara jätte bra

Nivå 8 · Veteranfuskare
↗ till inlägget

jag menade lösenordet till "kassaskåpet" där man låste in sina FM. antar att man inte kan fixa ett nytt om man har glömt det gamla(för vad är då meningen med det?) man kan väl få ett nytt lösen här på fuska om man glömmer sitt gamla? typ skiriva in sin e-mail så skickas det ett nytt eller liknande?

Eller så har man samma lösen ord som på fuska...

eller så kan man bara ta ut fm:en om man är inloggad på den avändaren som har lagt in fm:en.

Nivå 6 · Fuskare

jo men antagligen så skulle detta vara ett skydd för om nån snor ditt account så att ha samma lösen på fuska och kassaskåpet är ju inte så smart. anyway...onödigt tillägg som aldrig kommer införas :)

Ingen behöver svara på detta...

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in