JonteFire2 Skrivet 2 April 2008 Rapport Dela Skrivet 2 April 2008 När jag är inne på lägg till eller ta bort filer så är det ett spel som heter Gladiatorerna - mc' donalds special edition. Jag trycker på ta bort men det går inte. det står att man inte kan ta bort den från datorn! Och jag TROR att jag har försökt att ta bort det via skivan men det gick inte heller.. va ska jag göra!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GlodLampa Skrivet 2 April 2008 Rapport Dela Skrivet 2 April 2008 antingen går du in på starmenyn och tar avinstallera, om det fiins något sådant går du in på mappen där det finns och tar bort det genom Uninstall.exe. om det inte heller finns tar du bort hela mappen och går in i registret och tar bort allt som har att göra med programmet ifråga. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ADRIAN_93 Skrivet 2 April 2008 Rapport Dela Skrivet 2 April 2008 antingen går du in på starmenyn och tar avinstallera, om det fiins något sådant går du in på mappen där det finns och tar bort det genom Uninstall.exe. om det inte heller finns tar du bort hela mappen och går in i registret och tar bort allt som har att göra med programmet ifråga. Vad använder du vista xp? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GlodLampa Skrivet 2 April 2008 Rapport Dela Skrivet 2 April 2008 antingen går du in på starmenyn och tar avinstallera, om det fiins något sådant går du in på mappen där det finns och tar bort det genom Uninstall.exe. om det inte heller finns tar du bort hela mappen och går in i registret och tar bort allt som har att göra med programmet ifråga. Vad använder du vista xp? XP, vista suger pungkrossad bäver. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst GunsNroses Skrivet 3 April 2008 Rapport Dela Skrivet 3 April 2008 gå in på dena dator eller vad det är och sen tar du ch trycker på lägg till/ta bort pogram.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ADRIAN_93 Skrivet 4 April 2008 Rapport Dela Skrivet 4 April 2008 gå in på dena dator eller vad det är och sen tar du ch trycker på lägg till/ta bort pogram.... men det är ju det som han har gjort! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JonteFire2 Skrivet 6 April 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 6 April 2008 mm. men det är lite konstigt.. på lägg till eller ta bort program så finns det där spelet där.. men om jag går in på program på START så finns spelet inte där :S :huh: :o Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.