Svampen2 Skrivet 2 April 2008 Rapport Dela Skrivet 2 April 2008 varge gång jag ska på toa i vårt klass rumm så är det alltid kisss på ringen så man måsste ta bort det med jätte mycke papper. det har varit så ända sen förskolan :angry: kan inte killarna växa upp och tvätta efter sig själva <_< jag ska nog försöka göra ett uppror med dom andra tjejerna i skolan så nu var det sakt.. mods: jag visste inte vilket forum det skulle va så flytta gjärna Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ryssfemma Skrivet 2 April 2008 Rapport Dela Skrivet 2 April 2008 Tvätta inte efter dem? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Svampen2 Skrivet 2 April 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 2 April 2008 vadå ska jag sitta på det :D *spyr* Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KaramellKing Skrivet 2 April 2008 Rapport Dela Skrivet 2 April 2008 Vi har satt upp skyltar på våran dörr där det står:Tvätta händerna osv.Funkar jättebra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Svampen2 Skrivet 2 April 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 2 April 2008 (redigerat) tack jag ska nog testa det.. man borde ju liksom få gå på sin egen klassrums toalett utan problem... Redigerat 2 April 2008 av Gamer95 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Banthafooder Skrivet 2 April 2008 Rapport Dela Skrivet 2 April 2008 Well när jag va mindre hade tjejer och killar varsin toa. Och renast och finast var det på tjejernas toa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vitdom Skrivet 2 April 2008 Rapport Dela Skrivet 2 April 2008 (redigerat) Lägg typ skit på golvet så kan de inte stå och pissa och måste sätta sig xD Redigerat 2 April 2008 av Vitdom Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aircondition Skrivet 2 April 2008 Rapport Dela Skrivet 2 April 2008 Kanske bättre att ta upp det med klassen? Händer ju ingenting av att det skrivs på ett internetforum. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mindtwistah Skrivet 2 April 2008 Rapport Dela Skrivet 2 April 2008 Lägg typ skit på golvet så kan de inte stå och pissa och måste sätta sig xDxD!!!! Nej men seriöst, klaga hos din lokala lärare/rektor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Svampen2 Skrivet 2 April 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 2 April 2008 (redigerat) jag prata med min mamma och hon sa att även på gymnasiet där hon jobbar. på personal toan så finns det skit. alltså om det även är så med toaletterna när man är vuxen så måsste jag väll vänja mig (blä) Redigerat 2 April 2008 av Gamer95 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KalphiteQ Skrivet 2 April 2008 Rapport Dela Skrivet 2 April 2008 Börja pissa i handfatet Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
desertpures Skrivet 2 April 2008 Rapport Dela Skrivet 2 April 2008 varge gång jag ska på toa i vårt klass rumm så är det alltid kisss på ringen så man måsste ta bort det med jätte mycke papper. det har varit så ända sen förskolan :angry: kan inte killarna växa upp och tvätta efter sig själva <_< jag ska nog försöka göra ett uppror med dom andra tjejerna i skolan så nu var det sakt.. mods: jag visste inte vilket forum det skulle va så flytta gjärna det har alltid varit så går inte och ändra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.