Zorro Skrivet 25 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Mars 2004 min lista e så här: jag kolla på fame factory så därför kommer dem först! 1: Sara Lövgren 2: Karl-Martindahl 3: Sandra Dahlberg 4: Andrés Esteche 5: Shirley Clamp 6: E-type 7: Lena PH 8: Fame (dem e dem ända som e från fame factory som jag itte tyckte var så bra i år) 9: vad hon nu heter som sjöng "tango, tango" 10: Äckelpottorna After Dark! blä jag tycker itte om låten eftersom dem e så fula! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 26 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Mars 2004 len PH 7:a,hon vann ju. Jag tycker att den sög as mycke! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Imaginary Skrivet 26 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Mars 2004 Ja men han tycker att det skulle blivit så som han skrev förmodligen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zorro Skrivet 26 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Mars 2004 (redigerat) japp den listan e efter vad jag tyckte! fast nu tycker jag mer om ph:s låt än vad jag gjorde förut! itte konstigt man vänjer ju sig när man hör den hela dagarna! YES!!! mitt 1500 inlägg!! Redigerat 26 Mars 2004 av Zorro Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 26 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Mars 2004 jag hejade iaf på FAME. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
StriD Skrivet 27 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Mars 2004 Lena Philipsson så klart!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zorro Skrivet 28 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Mars 2004 jag hejade iaf på FAME. jag tycker itte fame hade bra låt i år... förra året hade dem en grym låt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.