Chagi Skrivet 23 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 23 Mars 2010 Bucky O'Hare till NES. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hivee Skrivet 23 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 23 Mars 2010 Chrono Trigger och.. CONTRA!11!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Cakeguy Skrivet 8 April 2010 Rapport Dela Skrivet 8 April 2010 Chrono Trigger och.. CONTRA!11!!! Contra 3 är ju för jävla svårt, kommer ju fan inte ens genom första banan. <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hivee Skrivet 8 April 2010 Rapport Dela Skrivet 8 April 2010 Chrono Trigger och.. CONTRA!11!!! Contra 3 är ju för jävla svårt, kommer ju fan inte ens genom första banan. <_< Tycker inte Contra 3 är så extremt svårt, sista bossen är dock omöjlig Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Cakeguy Skrivet 9 April 2010 Rapport Dela Skrivet 9 April 2010 Jag kanske är dålig eller något, men de flesta spelen till SNES förutom Super Mario-spelen är skit-svåra imo. Och den där sista bossen ser inte rolig ut. :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chagi Skrivet 9 April 2010 Rapport Dela Skrivet 9 April 2010 Bucky O'Hare till NES.Samt Super Metroid till SNES. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Cakeguy Skrivet 9 April 2010 Rapport Dela Skrivet 9 April 2010 Super Metroid, hmmm... Jag ska fan prova det nu. Har ju massor av ROM's bla Super Metroid (ja, jag kör emulator). Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ghostbuster9 Skrivet 10 April 2010 Rapport Dela Skrivet 10 April 2010 Zelda ocarina of time - N64Samma här! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Cakeguy Skrivet 10 April 2010 Rapport Dela Skrivet 10 April 2010 Jag har kommit fram till en slutsats. Bästa spelet till SNES är fan Super Mario Allstars! ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chagi Skrivet 11 April 2010 Rapport Dela Skrivet 11 April 2010 (redigerat) Jag har kommit fram till en slutsats. Bästa spelet till SNES är fan Super Mario Allstars! ;)Har du inte spelat Super Metroid än eller? :P Redigerat 11 April 2010 av Chagi Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Cakeguy Skrivet 28 April 2010 Rapport Dela Skrivet 28 April 2010 Jag har kommit fram till en slutsats. Bästa spelet till SNES är fan Super Mario Allstars! ;)Har du inte spelat Super Metroid än eller? :P Jooo, men det var så tråkigt. :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hivee Skrivet 28 April 2010 Rapport Dela Skrivet 28 April 2010 Jag har kommit fram till en slutsats. Bästa spelet till SNES är fan Super Mario Allstars! ;) Har du inte spelat Super Metroid än eller? :P Jooo, men det var så tråkigt. :( va :angry: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg