Zimens Skrivet 12 April 2008 Rapport Dela Skrivet 12 April 2008 Om man nu håller sig till topic är det den snabbaste vi e ute efter, eller rättare sagt, GunsNRoses Jag säger det då igen Gitarristen Herman Li i Dragonforce, kolla bara alla gitarriff han gjort, speciellt i Through The Fire And Flames. De spelar extreme power metal och är ifrån England. Kolla in nån av deras låtar på youtube så fattar du varför, Tom morello,Slash, jimi Hendrix. None of them can ever win over Herman Li. Detta baserat på mitt intresse och för att jag gillar bandet, härär bandets medlemmar. ZP Theart - sång (Sydafrika) Herman Li - gitarr (Hong Kong) Battlar ofta med Sam Sam Totman - gitarr (Nya Zeeland) Battlar ofta med Herman Vadim Pruzhanov - keyboard (Ukraina) David Mackintosh - trummor (England) Frédéric Leclercq - bas (Frankrike) " De är nog de snabbaste gitaristerna jag någonsin sett genom tiderna" Citat av Metallicas gitarrist Kirk Hammett efter att ha sett Sam och Herman battlat det bar ju zimens som bröt tråden först---...---- huh? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mintplanta Skrivet 13 April 2008 Rapport Dela Skrivet 13 April 2008 Utan tvekan snubbarna i dragonforce Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eeewwhh Skrivet 13 April 2008 Rapport Dela Skrivet 13 April 2008 John Frusciante :wub: Kanske inte snabbast men skönast :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zimens Skrivet 13 April 2008 Rapport Dela Skrivet 13 April 2008 John Frusciante :wub: Kanske inte snabbast men skönast :) oh yes <3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Baranoi Skrivet 13 April 2008 Rapport Dela Skrivet 13 April 2008 Om man nu håller sig till topic är det den snabbaste vi e ute efter, eller rättare sagt, GunsNRoses Jag säger det då igen Gitarristen Herman Li i Dragonforce, kolla bara alla gitarriff han gjort, speciellt i Through The Fire And Flames. De spelar extreme power metal och är ifrån England. Kolla in nån av deras låtar på youtube så fattar du varför, Tom morello,Slash, jimi Hendrix. None of them can ever win over Herman Li. Detta baserat på mitt intresse och för att jag gillar bandet, härär bandets medlemmar. ZP Theart - sång (Sydafrika) Herman Li - gitarr (Hong Kong) Battlar ofta med Sam Sam Totman - gitarr (Nya Zeeland) Battlar ofta med Herman Vadim Pruzhanov - keyboard (Ukraina) David Mackintosh - trummor (England) Frédéric Leclercq - bas (Frankrike) " De är nog de snabbaste gitaristerna jag någonsin sett genom tiderna" Citat av Metallicas gitarrist Kirk Hammett efter att ha sett Sam och Herman battlat Ooooo, WOW! Du kunde vad bandmedlemmarna hette och var de kom ifrån! Du måste verkligen gilla dem! (OBS: IRONI) Skärpning, acceptera andras åsikter. SKriv vad du tycker bara och försök inte övertala alla att du har rätt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst GunsNroses Skrivet 14 April 2008 Rapport Dela Skrivet 14 April 2008 titta på dragonForce Live på U-Tube. fy f*n va sämst det lät! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simple Skrivet 14 April 2008 Rapport Dela Skrivet 14 April 2008 Mjo, det är faktiskt sant. De låter för jävligt live xD men gitarristerna är snabba likförbannat ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eeewwhh Skrivet 15 April 2008 Rapport Dela Skrivet 15 April 2008 Håller med, det lät as konstigt... Här är en bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zimens Skrivet 15 April 2008 Rapport Dela Skrivet 15 April 2008 Är inte introt på gitarr egentligen? De har farten men är sinte speciellt träffsäkra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst GunsNroses Skrivet 15 April 2008 Rapport Dela Skrivet 15 April 2008 (redigerat) Är inte introt på gitarr egentligen? De har farten men är sinte speciellt träffsäkra. när dom spelade in den i studio so spelade dom in låten i 60 min och sen snabbspola dom 60 min så det bara blev 6 minuter! så lät det as snabbt! och jo det ska vara gitarr ibörjan (tror jag) Redigerat 15 April 2008 av GunsNroses Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 16 April 2008 Rapport Dela Skrivet 16 April 2008 jimmy hendrixon tror jagHan hette Jimmy Hendrix. Han var först med att spela på det viset, med dist, snabbt, och olika effekter. Däremot var han ingen suverän sångare, men en legend. Han hette t.o.m. Jimi Hendrix. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.