Zimens Skrivet 8 April 2008 Rapport Dela Skrivet 8 April 2008 (redigerat) han* Jimmy Hendrix? förstår knappt dina inläg, unge man. Eller kvinna kanske? men det ska bara inte vara snabbt tycker jag, utan också känsla. annars så blir det tråkigt att lyssna på. (vissa band för mig är det undantag på) :D Men passande namn på tråden då XD "Värdens Sanbbaste Gitarrist?" Och du har rätt,det låter inte bra ifall man inte har någon känsla. Jag tycker själv han har känsla så det räcker till två gitarrister :rolleyes: http://youtube.com/watch?v=MhCsma_K92c&feature=related Det där är knappast känsla.Det HÄR ÄR känsla: Redigerat 8 April 2008 av Zimens Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Trendywinds Skrivet 8 April 2008 Rapport Dela Skrivet 8 April 2008 men det ska bara inte vara snabbt tycker jag, utan också känsla. annars så blir det tråkigt att lyssna på. (vissa band för mig är det undantag på) :D Men passande namn på tråden då XD "Värdens Sanbbaste Gitarrist?" Och du har rätt,det låter inte bra ifall man inte har någon känsla. Jag tycker själv han har känsla så det räcker till två gitarrister :rolleyes: http://youtube.com/watch?v=MhCsma_K92c&feature=related Det där är knappast känsla.Det HÄR ÄR känsla: Det går knappast att jämföra känsla mellan en blues gitarrist och en Glam metal gitarrist. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zimens Skrivet 9 April 2008 Rapport Dela Skrivet 9 April 2008 men det ska bara inte vara snabbt tycker jag, utan också känsla. annars så blir det tråkigt att lyssna på. (vissa band för mig är det undantag på) :D Men passande namn på tråden då XD "Värdens Sanbbaste Gitarrist?" Och du har rätt,det låter inte bra ifall man inte har någon känsla. Jag tycker själv han har känsla så det räcker till två gitarrister :rolleyes: http://youtube.com/watch?v=MhCsma_K92c&feature=related Det där är knappast känsla. Det HÄR ÄR känsla: Det går knappast att jämföra känsla mellan en blues gitarrist och en Glam metal gitarrist. Stämmer, men hursomhelst så var det där inte känsla. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Corpsgrinder Skrivet 9 April 2008 Rapport Dela Skrivet 9 April 2008 Kanske per gessle x] Nejda, jag tycker att Dragonforce snubben är ganska bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Symptom Skrivet 9 April 2008 Rapport Dela Skrivet 9 April 2008 har för mig steve vai har rekordet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zimens Skrivet 9 April 2008 Rapport Dela Skrivet 9 April 2008 har för mig steve vai har rekordet.juste, den gamle räven är också snabb Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst GunsNroses Skrivet 10 April 2008 Rapport Dela Skrivet 10 April 2008 (redigerat) this is feeeeeeeeeeeellinnng! och denna: titta på 1:30 där härmar ha nen gitarr. sen spelar han det. kom nu inte säg att det här är bara för att jag gillar gnr! Slash har känsla, och spelar ganska fort och bra. Redigerat 10 April 2008 av GunsNroses Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simple Skrivet 11 April 2008 Rapport Dela Skrivet 11 April 2008 Visst Slash är snabb i fingrarna, men det där var eeeeexxxxtreeeeemt drygt att titta på. Dessutom något överdrivet. Tycker fortfarande Dragonforce snubbarna, men jag har börjat fundera lite på om inte Bring Me The Horizons gittarister är lika grymma ^^ inte långt ifrån iaf ^_^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst GunsNroses Skrivet 11 April 2008 Rapport Dela Skrivet 11 April 2008 nja inte så drygt och överdrivet. han typ är speciel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Sladdis Skrivet 11 April 2008 Rapport Dela Skrivet 11 April 2008 Om man nu håller sig till topic är det den snabbaste vi e ute efter, eller rättare sagt, GunsNRoses Jag säger det då igen Gitarristen Herman Li i Dragonforce, kolla bara alla gitarriff han gjort, speciellt i Through The Fire And Flames. De spelar extreme power metal och är ifrån England. Kolla in nån av deras låtar på youtube så fattar du varför, Tom morello,Slash, jimi Hendrix. None of them can ever win over Herman Li. Detta baserat på mitt intresse och för att jag gillar bandet, härär bandets medlemmar. ZP Theart - sång (Sydafrika) Herman Li - gitarr (Hong Kong) Battlar ofta med Sam Sam Totman - gitarr (Nya Zeeland) Battlar ofta med Herman Vadim Pruzhanov - keyboard (Ukraina) David Mackintosh - trummor (England) Frédéric Leclercq - bas (Frankrike) " De är nog de snabbaste gitaristerna jag någonsin sett genom tiderna" Citat av Metallicas gitarrist Kirk Hammett efter att ha sett Sam och Herman battlat Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skurken Skrivet 11 April 2008 Rapport Dela Skrivet 11 April 2008 Om man nu håller sig till topic är det den snabbaste vi e ute efter, eller rättare sagt, GunsNRoses Jag säger det då igen Gitarristen Herman Li i Dragonforce, kolla bara alla gitarriff han gjort, speciellt i Through The Fire And Flames. De spelar extreme power metal och är ifrån England. Kolla in nån av deras låtar på youtube så fattar du varför, Tom morello,Slash, jimi Hendrix. None of them can ever win over Herman Li. Detta baserat på mitt intresse och för att jag gillar bandet, härär bandets medlemmar. ZP Theart - sång (Sydafrika) Herman Li - gitarr (Hong Kong) Battlar ofta med Sam Sam Totman - gitarr (Nya Zeeland) Battlar ofta med Herman Vadim Pruzhanov - keyboard (Ukraina) David Mackintosh - trummor (England) Frédéric Leclercq - bas (Frankrike) " De är nog de snabbaste gitaristerna jag någonsin sett genom tiderna" Citat av Metallicas gitarrist Kirk Hammett efter att ha sett Sam och Herman battlat Det stämmer, om man håller sej till ämnet. Men är det den bästa man är ute efter så är det ju typ Ritchie Blackmore eller Steve Morse, Vivian Campbell är med sjukt grym. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst GunsNroses Skrivet 12 April 2008 Rapport Dela Skrivet 12 April 2008 Om man nu håller sig till topic är det den snabbaste vi e ute efter, eller rättare sagt, GunsNRoses Jag säger det då igen Gitarristen Herman Li i Dragonforce, kolla bara alla gitarriff han gjort, speciellt i Through The Fire And Flames. De spelar extreme power metal och är ifrån England. Kolla in nån av deras låtar på youtube så fattar du varför, Tom morello,Slash, jimi Hendrix. None of them can ever win over Herman Li. Detta baserat på mitt intresse och för att jag gillar bandet, härär bandets medlemmar. ZP Theart - sång (Sydafrika) Herman Li - gitarr (Hong Kong) Battlar ofta med Sam Sam Totman - gitarr (Nya Zeeland) Battlar ofta med Herman Vadim Pruzhanov - keyboard (Ukraina) David Mackintosh - trummor (England) Frédéric Leclercq - bas (Frankrike) " De är nog de snabbaste gitaristerna jag någonsin sett genom tiderna" Citat av Metallicas gitarrist Kirk Hammett efter att ha sett Sam och Herman battlat det bar ju zimens som bröt tråden först---...---- Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.