Median Skrivet 4 April 2008 Rapport Skrivet 4 April 2008 Hej alla, Jag har Vista i min nya dator men kanske tänkt att formatera om till XP, men nu kommer frågan: Vista följde med i datorn, fick ingen skiva eller nåt, så är Vistan som följde med i datorn förlorad för alltid om jag formaterar? Citera
Ozoon Skrivet 4 April 2008 Rapport Skrivet 4 April 2008 Jajjeboxx! Det som är det härliga med formatering, allt försvinner. (visst, man kan recovra filer, men OSen brukar ligga på ungefär samma sektorer... Citera
Gäst Keylogger Skrivet 4 April 2008 Rapport Skrivet 4 April 2008 gör en säkershetskopiering det brukar man få göra Citera
Aircondition Skrivet 6 April 2008 Rapport Skrivet 6 April 2008 Är du helt säker på detta? Du borde ju fått med en installations-CD om du köpt Windows Vista till. Om du fick med en kartong där moderkortet legat i, eller liknande, kan det tänkas att de lagt installationsskivan där. Citera
swagzter Skrivet 6 April 2008 Rapport Skrivet 6 April 2008 När morsan köpte en vista så kan man nog stoppa i en tom skiva i datorn och sen på alla program så ska det typ finnas nått så man kan bränna en egen installationsskiva! Leta så kanske du hittar de! Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.