Sidney Skrivet 4 April 2008 Rapport Skrivet 4 April 2008 Tjo! Ska försöka inhandla en Sex Pistols god save the queen tröja och ett 2 radigt nitskärp med pyramidnitar. Problemet är att min ekonomi inte är i topp (det är den aldrig). Har typ 200-300:- bara typ. Så vet ni vart man kan få tag på en Sex Pistols god save the queen tröja för ca 100:- och ett 2 radigt nitskärp med pyramidnitar för ca 150:-? Skulle bli glad för hjälpen. Citera
krille97 Skrivet 4 April 2008 Rapport Skrivet 4 April 2008 tror det ska finnas en billig sån affär inne i stan Citera
Sidney Skrivet 5 April 2008 Författare Rapport Skrivet 5 April 2008 Men vad heter den affären? Vad kostar sakerna på Punkt Shop. De har ju ingen hemsida man kan kolla på. Citera
krille97 Skrivet 5 April 2008 Rapport Skrivet 5 April 2008 det var typ för 2 år sen jag var där tror namnet börjar på x nånting. Citera
Gäst Glassgubben Skrivet 6 April 2008 Rapport Skrivet 6 April 2008 Tradera finns den sid vicious och sex pistols tröjor (Obegangnade) till 159:- jag har ett gäng av dem :P Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.