Rullis Skrivet 9 April 2008 Rapport Dela Skrivet 9 April 2008 hihi fick precis Sonic , lucario och mr. game and watch r0xxxx Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vendetta Skrivet 9 April 2008 Rapport Dela Skrivet 9 April 2008 hihi fick precis Sonic , lucario och mr. game and watch r0xxxx SNÄLLA använd spoiler, du sabbar för mig och andra. =( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 9 April 2008 Rapport Dela Skrivet 9 April 2008 Och du visste inte att man kunde få dem?...... Förlåt men det var en SSBB tråd. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raffed Skrivet 9 April 2008 Rapport Dela Skrivet 9 April 2008 (redigerat) Jo, men det var ju "Hidden Characters". Inte Sonic kanske men dom andra. Redigerat 9 April 2008 av Raffed Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 9 April 2008 Rapport Dela Skrivet 9 April 2008 Var dem hidden? o_o Lätta att få iaf.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vendetta Skrivet 9 April 2008 Rapport Dela Skrivet 9 April 2008 lucario och GnW var hemliga... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bplay Skrivet 9 April 2008 Rapport Dela Skrivet 9 April 2008 Man får väl ta och köpa det sen :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
cyber-fox Skrivet 10 April 2008 Rapport Dela Skrivet 10 April 2008 snälla sluyta prata bullshit det har inte kommit ut i Europa ännu (jag har läst på deras sida och det står ingenting) (dessutom använd spoiler det finns folk som inte vill veta allt i förväg (jag är inte en av dom)) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snusmumriken Skrivet 10 April 2008 Rapport Dela Skrivet 10 April 2008 Jo, men det finns ju vissa som köper freeloader och köper det sen från Japan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
negR Skrivet 10 April 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 10 April 2008 Inte kommit än ;__; Imorgon tror jag, för så lång tid tog det iaf för min kompis. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 10 April 2008 Rapport Dela Skrivet 10 April 2008 Förlåt att jag har wiikey då! >,> Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bplay Skrivet 12 April 2008 Rapport Dela Skrivet 12 April 2008 När släpps det i sverige? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.