sebban88 Skrivet 4 April 2008 Rapport Skrivet 4 April 2008 (redigerat) Ja ska köpa ett hus i Skingrad men när ja snackar med orken så vägrar han sälja det. Han säger typ att vi inte är tillräckligt bra vänner. Men de går inte o persueda honom högre än de ja har gjort. Redigerat 4 April 2008 av sebban88 Citera
igglypuff Skrivet 5 April 2008 Rapport Skrivet 5 April 2008 Så du kan inte köra minispelet för att bli bättre vän med honom? För jag brukar alltid köra det och bara muta de så att jag blir vän med de sedan köpa husen. Citera
sebban88 Skrivet 5 April 2008 Författare Rapport Skrivet 5 April 2008 Ja kom på hur jag kunde göra. Jag använde Captivate :D Citera
ArgSnickare Skrivet 6 April 2008 Rapport Skrivet 6 April 2008 Ja kom på hur jag kunde göra. Jag använde Captivate :D vad är captivate? Citera
jollejhh Skrivet 22 Maj 2008 Rapport Skrivet 22 Maj 2008 anars räcker det bara att bli känd och typ bara göra klart figthers guild eller arena Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.