Noiseless Skrivet 5 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 5 Maj 2008 Maybe, but im nat a naerd like you guys?Jag är inte pkmn-nerd. Det är bara elementär RPG-strategi. Varför använda Fire när man har Flamethrower? Skippa Blizzard och Fire Blast, de har låg chans att träffa. Blizzard~icebeam.Fire blast~Flamethrower. Thunder~Thunderbolt ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fredu Skrivet 5 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 5 Maj 2008 Rayquaza (amulet coin) Fly Solarbeam Hyperbeam Outrage Groudon(inget) Flamethrower Fissure minns int minns int Kyogre(inget) Surf Sheer Cold minns int minns int använder bara dom tre och spelet är Emerald Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Maser Skrivet 5 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 5 Maj 2008 (redigerat) kan ingen kritisera mitt party? lol jag behöver lite hjälp... Kan en blissey @ leftovers med softboiled, light screen, heal bell och nån attack va bra (kanske phychic)? Heavy Tank :P Redigerat 5 Maj 2008 av Maser Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Noiseless Skrivet 6 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 6 Maj 2008 På en Blissey ska du intre ha nån attack som boostar din attack, defence å sånt. Blissey har mycket hp, det räcker. Men du kan ha softboilet, psychic, surf och en eld attack, flamethrower kanske. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 6 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 6 Maj 2008 Kör bara Battle Frontier nu (; Only LvL 50 pokémon som gäller. (Emerald) Detta är iaf de pokémon jag andvänder. (Alla) Regirock Zap Cannon Superpower Ancientpower Thunder Weezing Thunder Return Fire Blast Sludge Gyarados Dragon Rage Thunder Hydro Pump Flamethrower Latias Psychic Mist Ball Recover Ice Beam Tentacruel Wrap Barrier Acid Bubblebeam (Def type) Alakazam Psychic Psybeam Future Sight Recover (Ultimate Psych tillsammans med Gardevoir) Cacturne Faint Attack Pin Missile Needle Arm Leech Seed Walrein Surf Ice Ball Body Slam Blizzard Magcargo Flamethrower Rock Slide Ember Rock Throw Exploud Stomp Strenght Blizzard Supersonic Ariados Giga Drain Psychic Leech Life Toxic Gardevoir Psychic Confusion Secret Power Future Sight (Ultimate Psych tillsammans med Alakazam) Kör utan Items, lite för mycket fördel då (; Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Maser Skrivet 6 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 6 Maj 2008 (redigerat) På en Blissey ska du intre ha nån attack som boostar din attack, defence å sånt. Blissey har mycket hp, det räcker. Men du kan ha softboilet, psychic, surf och en eld attack, flamethrower kanske. eh, du glömde heal bell :P det va typ bara för den som jag valde blissey http://i277.photobucket.com/albums/kk41/iMaser/xD.gif liksom, om nån pokemon får dålig status, byter jag bara till nästa, och när alla e döda lr har dålig status, byter jag till blissey och använder heal bell. Då blir alla 'friska' igen. Good Bajs PZN PSN SLP BRN o dom där. jag har så många attackers ändå... och förresten, hur tänkte du att blissey skulle lära sej flamethrower? jag har inte crystal om du trodde det, så jag har ingen 'Move tutor' PS. Blissey kan INTE lära sig surf alls. Redigerat 6 Maj 2008 av Maser Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Maenster Skrivet 16 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 16 Maj 2008 Betyg sätt mitt Battle Tower Team :) Garchomp / Draggy Dragonclaw Rock slide Crunch Dig Swampert / Muddy Waterfall Avalanche Earthquake Swagger Electrivire / Shocker Thunderbolt Thunderpunch Earthquake Low kick Starraptor / Flyer [bara i Dubbel matcher ] Brave bird Fly U-turn Return Vet att jag måtte finslippa lite på attackerna , me betyg sätt ändå ^^ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DonaldDuck Skrivet 16 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 16 Maj 2008 Betyg sätt mitt Battle Tower Team :) Garchomp / Draggy Dragonclaw Rock slide Crunch Dig Swampert / Muddy Waterfall Avalanche Earthquake Swagger Electrivire / Shocker Thunderbolt Thunderpunch Earthquake Low kick Starraptor / Flyer [bara i Dubbel matcher ] Brave bird Fly U-turn Return Vet att jag måtte finslippa lite på attackerna , me betyg sätt ändå ^^ 6.794867/10 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Umbreon_Moon Skrivet 17 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 17 Maj 2008 (redigerat) Betyg sätt mitt Battle Tower Team :) Garchomp / Draggy Dragonclaw Rock slide Crunch Dig Hellre EQ än Dig, och Rock Slide har inte så bra Accuracy, byt ut mot Stone Edge. Du kan också byta ut Crunch mot Fire fang, för att ha en större chans mot is-pokemon. Swampert / Muddy Waterfall Avalanche Earthquake Swagger Helt ok. Det här movesetet använder jag i stort sett också. Electrivire / Shocker Thunderbolt Thunderpunch Earthquake Low kick Ok. Starraptor / Flyer [bara i Dubbel matcher ] Brave bird Fly U-turn Return Varför 3 flying-attacker? Byt ut Fly mot Close Combat. Vet att jag måtte finslippa lite på attackerna , me betyg sätt ändå ^^ 7/10 Redigerat 17 Maj 2008 av Umbreon_Moon Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WishCookie Skrivet 19 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 19 Maj 2008 (redigerat) EDIT: Redigerat 19 Maj 2008 av Alexmini Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
yoshi_power Skrivet 31 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 31 Maj 2008 Mitt team på Diamond: Budew Lvl. 16 Worry seed Mega drain Absorb Stun spore Staraivia Lvl. 16 Wing attack Quick attack Double team Tackle (lol) Prinplup Lv. 16 Bubble Metal claw Peck Stealth rock Buizel Lvl. 12 Pursuit Water gun Water sport Quick attack Deta va mitt team, jag fick spelet igår (lol) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
dannoeh Skrivet 31 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 31 Maj 2008 just nu har jag en blissey i lvl 81 med soft boiled, sunny day, solarbeam och egg bomb xD Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg