Raptomex Skrivet 5 April 2008 Rapport Dela Skrivet 5 April 2008 Att alla fjortisar säger "åh, han äger så hårt"? jaha, raptomex förlåt :(Snake@ Äntligen nån som läser vad man skriver. krille97@ Ursäkten är godtagen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
krille97 Skrivet 5 April 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 5 April 2008 bra, det var inte meningen kompis :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ggdover Skrivet 5 April 2008 Rapport Dela Skrivet 5 April 2008 (redigerat) man har ju olika musik stila man gillar. Apmonstret gillar typ metal och hård rock eller nått i den stilen gissar jag (jag jag har hört in flames och jag vet vad det e) Jag gilla den när den var inne fast nu ligger den bland dem gammla fjortis låtarna. Själv gillar jag musik stilen ska, band jag gillar e då reel big fish. För er som inte vet vad ska e så e det typ snabb verision av reagge. Gillar även Tenacious D och några andra smått rock låtar. till apmonstret: Det e ganska töfft att in flames e svenska ändå :D Redigerat 5 April 2008 av doversten Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
krille97 Skrivet 6 April 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 6 April 2008 har faktiskt aldrig hört in flames :/ ska nog söka på det på youtube :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThaNooB Skrivet 12 April 2008 Rapport Dela Skrivet 12 April 2008 Adam Tensta är bra men som Raptomex sa: Han är uttjatad! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Brawler Skrivet 12 April 2008 Rapport Dela Skrivet 12 April 2008 Jag tycker Adam Tensta äger. Lätt den bästa rap/hiphoparen i Sverige. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
HUHEUEHEUEHUH Skrivet 13 April 2008 Rapport Dela Skrivet 13 April 2008 Jag tycker Adam Tensta äger. Lätt den bästa rap/hiphoparen i Sverige. Kanske det..För att alla rap/hiphoppare suger ju i Sverige. ;P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mintplanta Skrivet 13 April 2008 Rapport Dela Skrivet 13 April 2008 Jag tycker Adam Tensta äger. Lätt den bästa rap/hiphoparen i Sverige. Kanske det..För att alla rap/hiphoppare suger ju i Sverige. ;P Håller med fullständigt, svensk rap/hipp hop är väl lite trist men Adam Tensta har gjort den häftigare tycker jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
XXL Skrivet 17 April 2008 Rapport Dela Skrivet 17 April 2008 My cool är skit bra men det är typ den ända bra låten han har gjort. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.