Hoppa till innehåll

Litet Problem

Rekommendera inlägg

Gäst Keylogger
Skrivet

När jag har haft min dator igång ett tag så blir liksom alla spelen helt uppspeedade av någon anledning men iom jag startar om datorn igen så funkar det normalt. vad kan detta bero på tro?

Skrivet

När jag har haft min dator igång ett tag så blir liksom alla spelen helt uppspeedade av någon anledning men iom jag startar om datorn igen så funkar det normalt. vad kan detta bero på tro?

Fel på processorn kanske?
Skrivet

Det kan även vara så att dina framerate går på högvarv.

Ett vanligt framerate för ett spel kanske är 30-40 fps.

Kolla i din dator efter nån form av frame rate speed verktyg.

Kolla även ditt grafikkorts egenskaper m.m samt kolla dina spel i options om du hittar nåt med framerate.

Om inte det hjälper sök på google efter frame rate problem.

Det finns en sak man kunde skriva in i din shortcut på hur mycket fps ett spel skulle köras på, man kunde skriva in det i target rutan på egenskaper på genvägar man har. Dock kom jag inte i håg vad man måste skriva.

Prova, hoppas det hjälper.

Gäst Keylogger
Skrivet (redigerat)

hur kan man kolla sin framerate då?

kom att tänka på att det gör aldrig så med battlefield 2 av någon anledning och inte ofta alls på bf2142 har bara hänt en gång där

Redigerat av Keylogger
Skrivet

Vilken framerate man har beror väl ändå på hur kraftfull datorn är och hur mycket spelet kräver. En kraftfull och snabbt dator som gör ett äldre spel kommer säkert upp i över 100 fps utan problem.

Vad är det för spel som blir "uppspeedade"?

Gäst Keylogger
Skrivet

Vilken framerate man har beror väl ändå på hur kraftfull datorn är och hur mycket spelet kräver. En kraftfull och snabbt dator som gör ett äldre spel kommer säkert upp i över 100 fps utan problem.

Vad är det för spel som blir "uppspeedade"?

alla typ utom just bf2 bf2142 oblivion. gta vice city går som f*n richard bunrs är inte så farligt men de märks. postal 2 är värst ;p

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...