Hoppa till innehåll

Counter Strike: Source


Gäst Zakakiro
 Dela

Rekommendera inlägg

Gäst Zakakiro

hej jag köpte å spelade css för nått år sedan å har slutat spela men skulle installera igen å de gjorde jag, men kan inte spela css =( har tappat bort koden till css "-.- vad ska jag göra? plz help

 

oj såg nu att jag får betala för hl2, css, å day after defeat för att spela (om man inte har koden) men den hade jag när ja köpte det jädrans spelet :/

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Du behöver ej koden om du har redan skrivit in den på ditt Steam account.

 

Det är bara att blrja spela men det behövs lite tid tills det installeras på din data igen ( jag snackar om skivan och sake r du hade på CSS )

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Zakakiro

farsan å grannen avinstallerade steam å det, för datan gick så segt, så när ja installerade steam igen så kunde ja inte logga in på mitt gamla acc :/ fick starta ett nytt :(

 

OJ jag hittade pappret med mina gamla uppgifter!! tack för hjälpen ialla fall hehe nu ska ja lira cs!! :D

 

______________________________________________________

 

falskt alarm "-.- uppgifterna funkar ej, (vettifan farför) å mamma låter mej ju inte köpa css, day of defeat å hl2 dm för 37 dollar -.-

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Keylogger

farsan å grannen avinstallerade steam å det, för datan gick så segt, så när ja installerade steam igen så kunde ja inte logga in på mitt gamla acc :/ fick starta ett nytt :(

 

OJ jag hittade pappret med mina gamla uppgifter!! tack för hjälpen ialla fall hehe nu ska ja lira cs!! :D

 

______________________________________________________

 

falskt alarm "-.- uppgifterna funkar ej, (vettifan farför) å mamma låter mej ju inte köpa css, day of defeat å hl2 dm för 37 dollar -.-

men du kan ju requesta nytt lösenord till den e-mailen du registrerade steam accet till :)
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Zakakiro

jag prövade men man måste ju ha koden där :/ räcker inte ba me secret -.- fattar inte varför jag har lösenord å användar namn på papper här men det funkar ändå inte :((

 

+ att jag har en annan email nu än den jag hade på mitt förra steam acc :(

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

 Dela

×
  • Skapa ny...